• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind

God afton. :)
    Jag skulle inte vilja kalla mig stark i den bemärkelsen, dock har min strävan efter att vara lycklig och finna balans i livet varit viktigt. (låter nästan lite budistisk där... :) )

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-07 19:44:40 följande:
    Livet är hårt för oss tråddödare! Ord blind skrev 2009-11-07 19:11:02 följande:
    Mm, vi har det tufft.

Men har ni lyckats någon gång med att starta en tråd och inte få ett enda svar och sedan få den stängd med 3 månadersregeln...!!!???

Jag var på väg att göra det, men så lyckades jag tala om detta för Isnogood som direkt gick dit och pajade den obesvarade tråden. Fan för det, annars hade det varit rätt snyggt tycker jag. Tänk att kunna starta en tråd helt UTAN svar, snacka om att hitta en ointressant fråga Jag kanske har den tendensen så jag ska nog prova igen.
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-07 20:43:33 följande:

God afton. :) Jag skulle inte vilja kalla mig stark i den bemärkelsen, dock har min strävan efter att vara lycklig och finna balans i livet varit viktigt. (låter nästan lite budistisk där... :) )
    Många som ger upp det där också, tänker att lycka i livet inte är för mig... Man är så jäkla bekväm av sig.

Alla har rätt och alla har väl egentligen möjligheten att finna lycka
  • Ord blind
    Sedek skrev 2009-11-07 20:46:28 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-07 20:43:33 följande:
    Många som ger upp det där också, tänker att lycka i livet inte är för mig... Man är så jäkla bekväm av sig.Alla har rätt och alla har väl egentligen möjligheten att finna lycka
    Det tror jag absolut! Man kan inte bli lycklig om man inte vill bli lycklig. För mig handlade det om att bestämma mig för att bli lycklig och veta att jag förtjänar att vara lycklig. Alla förtjänar att vara lyckliga! :)
  • Velour

Vad är det med dig och jämna nummer egentligen? Antingen har du haft 666 besökare hos dig, eller så har du gjort inlägg nr. 1616 och inlägg nr. 1700. Fast med inläggen så kanske du väntade tills det blev rätt läge att göra en (jämn) insats...

Sedek skrev 2009-11-07 20:41:42 följande:
    1700
  • Velour

Ja, det har jag varit med om flera gånger, hehe. Om jag är en tråddödare plus att jag har startat några trådar som till sist har stängts utan ett enda svar, så måste jag fan vara den tråkigaste personen på FL. Men det gör inget, jag måste ju vara duktig på _någonting_

Sedek skrev 2009-11-07 20:44:42 följande:
    Mm, vi har det tufft.Men har ni lyckats någon gång med att starta en tråd och inte få ett enda svar och sedan få den stängd med 3 månadersregeln...!!!???Jag var på väg att göra det, men så lyckades jag tala om detta för Isnogood som direkt gick dit och pajade den obesvarade tråden. Fan för det, annars hade det varit rätt snyggt tycker jag. Tänk att kunna starta en tråd helt UTAN svar, snacka om att hitta en ointressant fråga Jag kanske har den tendensen så jag ska nog prova igen.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-11-07 20:48:38 följande:
    Det tror jag absolut! Man kan inte bli lycklig om man inte vill bli lycklig. För mig handlade det om att bestämma mig för att bli lycklig och veta att jag förtjänar att vara lycklig. Alla förtjänar att vara lyckliga! :)
  • Ord blind
    Sedek skrev 2009-11-07 20:44:42 följande:
    Mm, vi har det tufft.Men har ni lyckats någon gång med att starta en tråd och inte få ett enda svar och sedan få den stängd med 3 månadersregeln...!!!???Jag var på väg att göra det, men så lyckades jag tala om detta för Isnogood som direkt gick dit och pajade den obesvarade tråden. Fan för det, annars hade det varit rätt snyggt tycker jag. Tänk att kunna starta en tråd helt UTAN svar, snacka om att hitta en ointressant fråga Jag kanske har den tendensen så jag ska nog prova igen.
    Inte skvallra för fröken! :)
  • Velour

Ve och fasa! Två av trådarna som jag dödade har kommit till liv igen!!

Svar på tråden Tråddödare igen....