• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Visst vore det helt knasigt om någon av oss dödade tråddödartråden?

Så, hur många trådar har ni dödat idag då? Jag tror jag är uppe i tre nu, haha!

• Velour

Nej förresten. Sedan 3 november har jag dödat fyra trådar!

• Ord blind

Pjhu! Skönt att jag inte skrämde bort alla. Ville ju stötta Gaffsan lite! :)

Jag rensar min lista på "favoriter" varje dag så jag vet inte. Jag tror vi ligger lika. :)

• Velour

Livet är hårt för oss tråddödare!

Ord blind skrev 2009-11-07 19:11:02 följande:
    Pjhu! Skönt att jag inte skrämde bort alla. Ville ju stötta Gaffsan lite! :) Jag rensar min lista på "favoriter" varje dag så jag vet inte. Jag tror vi ligger lika. :)
  • Jagbyttenick

Alltså, här har man varit lite upptagen IRL i ett par dagar och så har man galet många sidor att läsa när man kommer tillbaks! Lär väl ta flera dagar till innan jag är ikapp ju!

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-07 19:44:40 följande:
    Livet är hårt för oss tråddödare!Ord blind skrev 2009-11-07 19:11:02 följande:
    :D
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-11-07 19:47:39 följande:
    Alltså, här har man varit lite upptagen IRL i ett par dagar och så har man galet många sidor att läsa när man kommer tillbaks! Lär väl ta flera dagar till innan jag är ikapp ju!
    Livet är nu, inte igår! :)

Kul att se dig förresten! :)
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-07 18:57:07 följande:

Jaha, då hade jag ihjäl tråden genom att berätta lite för mycket.... Satans, jag skulle fortsatt med min anonyma stil... :D
    Starkt gjort. Man läser om så många som stannar år ut och år in utan att ta sig därifrån. Kan förstå att det är svårt att bryta upp och speciellt under press. Du måste vara en stark en
Svar på tråden Tråddödare igen....