• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

OK, då utesluter jag er och lägger bara mig själv istället

Godnatt allihop!

Scratchy skrev 2009-11-07 01:59:03 följande:
    Konfluera mig inte!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-07 02:01:49 följande:
    OK, då utesluter jag er och lägger bara mig själv istället Godnatt allihop!
    Influera mig!
  • gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-07 02:04:10 följande:
    Influera mig!
    i LOVE YOU pUSS
  • gaffsan
    Influera mig!
    De tror att vi är ovänner på riktigt ,,,{#lang_emotions_sunny}
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-07 02:08:30 följande:
    De tror att vi är ovänner på riktigt ,,,
    Vem? Jag har inte fattat något av vad du skrivit på länge nu...
  • gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-07 02:11:16 följande:
    Vem? Jag har inte fattat något av vad du skrivit på länge nu...
    Nä du får tänka till ordentligt¨¨¨allt jag säger är ,, har nu glömt , vad jag skulle säga
  • Velour

Det är härligt att sova?

Influera mig!
  • Ord blind

Jag är rädd att jag inte hänger med i alla svängar Gaffsan. Jag har blivit utsatt för grov kvinnofridskränkning. Men det han gjorde fel var att han inte knäckte mig helt innan slagen kom. Det elaka kommentarerna o.s.v. Det höll som tur var på under en relativt kort period så jag blev inte så ärrad, det var inte så många slag utan mest verbal misshandel. Och de såren har läkt sedan länge som väl är. Det som fick mig att vakna var att hans bästa vän sa till mig att så här kan du inte ha det. Jag visste väl det, men man hoppades ju på att han skulle ändra sitt beteende. Jag fick en stor upprättelse i och med att han faktiskt sökte professionell hjälp (!!) efter vårat förhållande var avslutat och han bad mig om ursäkt för vad han hade gjort och ville ha mig tillbaka men förstod om jag inte ville, om jag inte kunde förlåta honom.

Man kan inte hålla fast mig efter det, jag får helt panik och min man har jag faktiskt slagit till i panik för att han höll fast mig på skämt en gång, tidigt i vårat förhållande.

Idag är jag som väl var lyckligt gift som sagt, med världens bästa man enligt mig :)tycker det är starkt att du orkar hjälpa andra Gaffsan! Kan tänka mig att det är skönt att få ventilera det lite ibland också. Det blir väl lite terapi att försöka förstå vad det är som sker, varför sin partner knäcker en kan jag tänka mig.

Vill du prata mer om det vet du var min inbox bor! :)

Kram på dig!

• Ord blind

Jaha, då hade jag ihjäl tråden genom att berätta lite för mycket.... Satans, jag skulle fortsatt med min anonyma stil...

:D

• Velour

Nejdå, jag är kvar iaf

Beklagar det du genomgick, men är så glad för din skull att du fått det tusenfalt bättre idag.

Ord blind skrev 2009-11-07 18:57:07 följande:

Jaha, då hade jag ihjäl tråden genom att berätta lite för mycket.... Satans, jag skulle fortsatt med min anonyma stil...:D
Svar på tråden Tråddödare igen....