• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-08 23:20:39 följande:
    nope, nu SKA jag slita mig! sov gott!
    Natti natti
  • Velour

Oki, godnatt på dig!

Polly S skrev 2009-11-08 23:20:39 följande:
    nope, nu SKA jag slita mig!sov gott!
  • Velour

Är inte så värst insatt själv. Men enligt stjärnorna måste du vara rejält envis. Unikt va?

Sedek skrev 2009-11-08 23:21:27 följande:
    Oxe, och jag har ingen aning om vad det innebär. Horoskop är nått jag aldrig läser så jag är väldigt oinsatt.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 23:23:32 följande:
    Är inte så värst insatt själv. Men enligt stjärnorna måste du vara rejält envis. Unikt va?
    Well, envis.... Kanske, i vissa situationer, men i det stora hela har jag väldigt stort tålamod och kan lätt komma överens med andra människor. Känner mig inte "jobbigt" envis

Som att jag behöver försvara mig...! Jag är bra, jag lovar...

Nu får du outa en bra och dålig egenskap på dig själv också!
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-08 23:19:51 följande:
    OK. Då borde ni väl utöva världens maktkamp eller hur?Ord blind skrev 2009-11-08 23:11:12 följande:
    Nej, ingen maktkamp alls. Vi är jämnbördiga... :)
  • Sedek

Godnatt från mig med.

Förväntar mig en bra och en dålig egenskap från Velour i morgon

• Velour

Hahah! Vad rar! Men jag känner mig lite som dig faktiskt. Envis och rätt principfast, men inte påstridig.

Ok, en bra sida hos mig är lojalitet och en dålig sida är överdrivet kritisk ( och det vet jag om).

Du då?

Sedek skrev 2009-11-08 23:28:53 följande:
    Well, envis.... Kanske, i vissa situationer, men i det stora hela har jag väldigt stort tålamod och kan lätt komma överens med andra människor. Känner mig inte "jobbigt" envis Som att jag behöver försvara mig...! Jag är bra, jag lovar...Nu får du outa en bra och dålig egenskap på dig själv också!
  • Velour

Där ser man. Perfect match!

Ord blind skrev 2009-11-08 23:32:32 följande:

Nej, ingen maktkamp alls. Vi är jämnbördiga... :)
  • Velour

Nej, jag ändrar mig. En bra sida hos mig är min vänlighet faktiskt. När jag lär känna någon (som jag känner positivt för) blir jag väldigt vänlig och det är faktiskt både på gott och ont.

Svar på tråden Tråddödare igen....