• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

ja, så tänkte onekligen jag med...

Sedek skrev 2009-11-08 22:53:12 följande:
    Polly S skrev 2009-11-08 22:44:32 följande:Haha Tänkte mer på om man kan vara "lite" oskuld... Inte fullt så flitig..., tja det kan man ju tolka lite hur som helst Trodde nog det räckte med en gång för att bli av med den, men man måste tydligen vara flitig. Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Velour

Ja, som lite avkoppling. Men som den kontrollfreak jag är, så föredrar nog jag att fixa till saker och ting själv

Jag studerar sociologi.

Polly S skrev 2009-11-08 22:54:42 följande:
    jaså, "han är osams"? ibland vore det skönt att lämna över till stjärnorna eller ngt annat och tänka att allt är förutbestämt, men nej, det är bara att ta tag i livet.vad var det du sysslade med?
  • Velour

Vad är du för tecken då?

Haha Tänkte mer på om man kan vara "lite" oskuld... Inte fullt så flitig..., tja det kan man ju tolka lite hur som helst Trodde nog det räckte med en gång för att bli av med den, men man måste tydligen vara flitig. Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Polly S

ska ngt bli gjort ordentligt sk man göra det själv!

intressant! hur länge har du pluggat och vad ska du jobba med?

Velour skrev 2009-11-08 22:56:43 följande:
    Ja, som lite avkoppling. Men som den kontrollfreak jag är, så föredrar nog jag att fixa till saker och ting själv Jag studerar sociologi. Polly S skrev 2009-11-08 22:54:42 följande:
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-08 22:49:04 följande:
    Ah, vad tyckte du om horoskopet?Ord blind skrev 2009-11-08 22:47:59 följande:
    Det enda som stämde var arbete/årsdelen. :)
  • Ord blind