• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

ja, så tänkte onekligen jag med...

Sedek skrev 2009-11-08 22:53:12 följande:
    Polly S skrev 2009-11-08 22:44:32 följande:Haha Tänkte mer på om man kan vara "lite" oskuld... Inte fullt så flitig..., tja det kan man ju tolka lite hur som helst Trodde nog det räckte med en gång för att bli av med den, men man måste tydligen vara flitig. Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Velour

Ja, som lite avkoppling. Men som den kontrollfreak jag är, så föredrar nog jag att fixa till saker och ting själv

Jag studerar sociologi.

Polly S skrev 2009-11-08 22:54:42 följande:
    jaså, "han är osams"? ibland vore det skönt att lämna över till stjärnorna eller ngt annat och tänka att allt är förutbestämt, men nej, det är bara att ta tag i livet.vad var det du sysslade med?
  • Velour

Vad är du för tecken då?

Haha Tänkte mer på om man kan vara "lite" oskuld... Inte fullt så flitig..., tja det kan man ju tolka lite hur som helst Trodde nog det räckte med en gång för att bli av med den, men man måste tydligen vara flitig. Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Polly S

ska ngt bli gjort ordentligt sk man göra det själv!

intressant! hur länge har du pluggat och vad ska du jobba med?

Velour skrev 2009-11-08 22:56:43 följande:
    Ja, som lite avkoppling. Men som den kontrollfreak jag är, så föredrar nog jag att fixa till saker och ting själv Jag studerar sociologi. Polly S skrev 2009-11-08 22:54:42 följande:
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-08 22:49:04 följande:
    Ah, vad tyckte du om horoskopet?Ord blind skrev 2009-11-08 22:47:59 följande:
    Det enda som stämde var arbete/årsdelen. :)
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-08 22:50:56 följande:
    nej, jag har ärligt talat ingen koll på hur tecknen ska vara och vilk som passar ihop.hade en bekant som alltid hänvisade till stjärntecknen och talade om för mig hur jag skulle vara och att vi passade såååååååå bra ihop som vänner. (synd att det bara var tecknen som stämde...)creepy.
    Jo, vänner vädur vädur funkar men min man och jag borde bråka JÄMT. Det roliga är att vi har "bråkat" två gånger under snart tre år.
  • Velour

Japp!

Just nu studerar jag på första nivån. Grejen är att vår universitet inte har något sociologiprogram, utan den utbildningen är som fristående kurser i fyra nivåer. Jag har ingen aning om exakt vad jag ska jobba med eftersom det finns en hel del yrken som passar min utbildning. T.ex. kan jag jobba som handläggare på AF, föräkringskassan, Migrationsverket etc. Eller så kan jag jobba som personalutvecklare och liknande. Vi får helt enkelt se vilka jobb som blir intressanta när jag har fått mer kött på benen

Vad sysslar du med då?

Polly S skrev 2009-11-08 22:59:06 följande:
    ska ngt bli gjort ordentligt sk man göra det själv! intressant! hur länge har du pluggat och vad ska du jobba med?
  • Polly S

låter som ett bra förhållande!

Ord blind skrev 2009-11-08 23:01:43 följande:
    Jo, vänner vädur vädur funkar men min man och jag borde bråka JÄMT. Det roliga är att vi har "bråkat" två gånger under snart tre år.
  • Velour

Vad har din man för tecken?

Ord blind skrev 2009-11-08 23:01:43 följande:
  • Velour

Ord blind skrev 2009-11-08 23:00:17 följande:
    Det enda som stämde var arbete/årsdelen. :)
Svar på tråden Tråddödare igen....