• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Sedek skrev 2009-11-08 21:24:31 följande:
    Just den händelsen som fick också mig att börja fundera på om man kanske ska ta den där injektionen..., och barnen...Å andra sidan var det en 4åring som hamnade i koma av vaccineringen.Man kanske ska singla slant!
    Ja, det är inget som känns riskfritt vad man än väljer....
  • Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-08 21:29:45 följande:

Kanske fel tillfälle... men grattis till1771...
  • Polly S

hmm, är det inte hästar du väntar på så är det tatueringar!
    men kul att du snart får hem din islandsfröken iaf!

Isnogood skrev 2009-11-08 21:29:25 följande:
    Näe...inga tatueringar... Har idag pratat med en annan...börjar känna att jag inte kan/VILL vänta hur länge som helst... -Jag säger till när det är klart..."suck"
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 21:28:56 följande:
    Har inte hört om fyraåringen alls! Vad hemskt! Ja, singla slant..Visst är det tragiskt när man inte vet vad man ska göra? Man spelar ju rysk roulette med sitt liv hur man än gör i denna fråga, känns det som. Och det är fanimig helt jävla fel! Jag vet att det är många fler som inte dött eller råkat illa ut av vare sig sjukdomen eller vaccinet, vilket borde kännas bra, men det gör det inte. För, vad säger att jag/min son kommer att vara bland de som klarar sig? Fan att det inte går att veta med säkerhet!
    Mm, inte roligt.

Jag tänker nog göra såhär: om tillfället dyker upp, en sjuksköterska med sprutan laddad i högsta hugg, då får hon sätta den.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-08 21:29:25 följande:
    Näe...inga tatueringar... Har idag pratat med en annan...börjar känna att jag inte kan/VILL vänta hur länge som helst... -Jag säger till när det är klart..."suck"

Vad kommer kalaset att kosta? Vill veta hur mycket man ska sätta undan
  • Velour

Äsch, vi släpper detta. Vill ju ha lite kul i tråden!

Min son sa något kul ikväll. Det är så att han deltar i något som heter 5-årsgruppen på sin förskola, eftersom han är fem år. Så frågade han mig:

-Mamma, hur gammal är du?
    Jag: - Jag är 30.
    Lillen: Hur gammal ska du bli snart?
    Jag: Jag kommer att bli 31.
    Lillen angående vad som pågår på universitetet: Har ni något som är 35-årsgruppen?

Fan vad gött den kommentaren var!

• Sedek

Ord blind skrev 2009-11-08 21:29:45 följande:

Nej, man kan ju fundera på vad man vill ha på sin gravsten.

- Dog efter en onödig vaccination

- Dog efter att inte tagit vaccinet

• Midka
    Sedek skrev 2009-11-08 21:34:54 följande:
    Mm, inte roligt. Jag tänker nog göra såhär: om tillfället dyker upp, en sjuksköterska med sprutan laddad i högsta hugg, då får hon sätta den.
    och det känns sannorlikt att det skulle hända i ... låt säga mataffären... Det blir nog inget sprut för dig...
  • Velour

Ja, det känns nog bäst så. Kanske

Sedek skrev 2009-11-08 21:34:54 följande:
    Mm, inte roligt. Jag tänker nog göra såhär: om tillfället dyker upp, en sjuksköterska med sprutan laddad i högsta hugg, då får hon sätta den.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-08 21:36:26 följande:
    Vad kommer kalaset att kosta? Vill veta hur mycket man ska sätta undan
    Jaa...sjuklingen ville ha en platta öl...
    -Men nu kommer det bli betydligt dyrare...c:a 500:-/timme...o jag måste sitta minst 4 timmar...
    Bara svart, inga andra färger. (nej, jag behöver inte höra att vsart inte är någon färg...ni vet vad jag menar...)
Svar på tråden Tråddödare igen....