• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 13:54:04 följande:
    Du har också feber? Fy för att må illa också. När jag mår illa blir effekten av sjukdomen så mycket värre.Men vi kan ju vara sjuka tillsammans och trösta varann Ord blind skrev 2009-11-09 13:51:28 följande:
    Nej, men jag har frusit i flera dagar. Men i mitt fall är det gravidsymptom plus någon lätt förkylning. Hade huvudvärk igår i tillägg.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 13:54:04 följande:
    Du har också feber? Fy för att må illa också. När jag mår illa blir effekten av sjukdomen så mycket värre.Men vi kan ju vara sjuka tillsammans och trösta varann Ord blind skrev 2009-11-09 13:51:28 följande:
    Hur länge tänkte du vara sjuk?
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-08 21:46:27 följande:
    är Nkpgs flygplats så stor?var bor du förresten?
    EH...jag ska INTE ha semester på flygplatsen....
    Men jag har fått semester från mitt jobb så jag kan vara hemma o ta hand om nykomlingen
  • Polly S

njae, jag tänkte mest att de tar emot djurtransporter, fick för mig att Nkpg var mindre, för mindre plan dessutom. (ett plan fullt md islandshästar kan inte vara sååå litet?)
    mysigt att få acklimatisera sig i lugn och ro!

Isnogood skrev 2009-11-09 17:54:40 följande:
    Polly S skrev 2009-11-08 21:46:27 följande: EH...jag ska INTE ha semester på flygplatsen.... Men jag har fått semester från mitt jobb så jag kan vara hemma o ta hand om nykomlingen
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-09 17:59:46 följande:
    njae, jag tänkte mest att de tar emot djurtransporter, fick för mig att Nkpg var mindre, för mindre plan dessutom. (ett plan fullt md islandshästar kan inte vara sååå litet?) mysigt att få acklimatisera sig i lugn och ro!
    Aha
    Trodde du undrade om jag skulle semestra där....

Hm...vet inte riktigt hur stor den är...vet att dom byggde stall där för några år sedan just för att kunna ta emot hästarna från Island.
    -Jag bor 5 mil från Norrköping så det är ju inte så fasligt långt... snarare alldeles förträffligt perfekt avstånd.
  • Velour

Jaha, ok! Jo "....utan barnskrik till förrätt". Felet ligger väl i att barnskriket blir förrätten.

Ord blind skrev 2009-11-09 13:59:48 följande:

Jag tänkte på syftningsfelet. Jag hittar inte det....
  • Velour

Egentligen hade jag tänkt bli frisk idag, men som det ser ut så får jag nog acceptera minst en vecka. Du då?

Ord blind skrev 2009-11-09 14:02:58 följande:

Hur länge tänkte du vara sjuk?
  • Scratchy
    Aha Trodde du undrade om jag skulle semestra där.... Hm...vet inte riktigt hur stor den är...vet att dom byggde stall där för några år sedan just för att kunna ta emot hästarna från Island.-Jag bor 5 mil från Norrköping så det är ju inte så fasligt långt... snarare alldeles förträffligt perfekt avstånd.
    Jag trodde att du var upplänning... du verkar ju normalare för varje dag... förutom att du åker på semester till Norrköping då...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-09 18:28:31 följande:
    Jag trodde att du var upplänning... du verkar ju normalare för varje dag... förutom att du åker på semester till Norrköping då...
    Ha...Jag VAR upplänning...sedan flydde jag från STHLM o bosatte mig i södermanlands skogar...
    -Då blev jag sörmlänning...
    Sen så åker jag inte till Norrköping på semester...."bah"...jag har juh semester sen...
    Så kan jag sitta här hemma på gården o filosoferapå en sten i hagen medan hästarna lufsar runt o letar något ätbart i leran...."suck"
  • Isnogood

Livet är det som händer medan du gör upp andra planer.

Källa: John Lennon

Jag tror att han har rätt....

Svar på tråden Tråddödare igen....