• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Nämen! Det var ju det jävligaste!

Ord blind skrev 2009-11-09 10:03:59 följande:

Jag blev utkastad från familjeliv, det var det som hände.... :)
  • Velour

Bummer!

Polly S skrev 2009-11-09 12:15:33 följande:
    hej tråden!lunchrast och rättar uppsatsar och surfar! 3 saker på en gång (eller 2, glömde matlådan så det blev bara kaffe...)!
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 01:48:20 följande:
    Nä, men var bara en oskyldig fråga av typen "what's up/what's happening?" Ord blind skrev 2009-11-09 00:01:42 följande:
    Du kan ju joina debatten"Jag vill kunna äta ute utan barnskrik till förrätten". Åsikterna går i sär kan man ju lugnt säga. Själv tycker jag ju givetvis att MIN åsikt är den sundaste!! ;P
  • Velour

Haha, ja såna trådar kan ju vara så roliga ibland. Men jag håller nog mig utanför Men syftningsfelet på trådrubriken är slående

Ord blind skrev 2009-11-09 13:26:20 följande:

Du kan ju joina debatten"Jag vill kunna äta ute utan barnskrik till förrätten". Åsikterna går i sär kan man ju lugnt säga. Själv tycker jag ju givetvis att MIN åsikt är den sundaste!! ;P
  • Velour

Så allihopa. Nu har nog även jag drabbats av höstens sjukdom. Vilken det är vet jag inte. Än så länge har jag börjat få feber.

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 13:32:26 följande:
    Haha, ja såna trådar kan ju vara så roliga ibland. Men jag håller nog mig utanför Men syftningsfelet på trådrubriken är slående Ord blind skrev 2009-11-09 13:26:20 följande:
    Nu är jag rädd att jag inte förstår?

Men denna rubriken gillar jag. "Vad tycker du om brudöverlämning av pappa i kyrkan?"
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 13:45:19 följande:
    Så allihopa. Nu har nog även jag drabbats av höstens sjukdom. Vilken det är vet jag inte. Än så länge har jag börjat få feber.
    Jag har också drabbats av något för femtioåttonde gången... Mår illa i tillägg... Suck
  • Velour

Jag menar att jag hellre håller mig utanför trådar som den du nämnde (äta utan barnskrik).

"Brudöverlämning av pappa"? Hur sjutton har man tänkt då?

Ord blind skrev 2009-11-09 13:50:39 följande:

Nu är jag rädd att jag inte förstår?Men denna rubriken gillar jag. "Vad tycker du om brudöverlämning av pappa i kyrkan?"
  • Velour

Du har också feber? Fy för att må illa också. När jag mår illa blir effekten av sjukdomen så mycket värre.

Men vi kan ju vara sjuka tillsammans och trösta varann

Ord blind skrev 2009-11-09 13:51:28 följande:

Jag har också drabbats av något för femtioåttonde gången... Mår illa i tillägg... Suck
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-09 13:52:53 följande:
    Jag menar att jag hellre håller mig utanför trådar som den du nämnde (äta utan barnskrik)."Brudöverlämning av pappa"? Hur sjutton har man tänkt då? Ord blind skrev 2009-11-09 13:50:39 följande:
    Jag tänkte på syftningsfelet. Jag hittar inte det....
Svar på tråden Tråddödare igen....