• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

mmm, man blir helt miljöskadad!

Scratchy skrev 2009-11-11 21:23:26 följande:
    Har upptäckt att det är dumt att hänga för mycket på fl när man skriver uppsats, för man får sånna problem med stavningen av att läsa här. Inte i denna tråden naturligtvis, men i de andra.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:23:26 följande:
    Har upptäckt att det är dumt att hänga för mycket på fl när man skriver uppsats, för man får sånna problem med stavningen av att läsa här. Inte i denna tråden naturligtvis, men i de andra.
    Meh, föööööööörlåååååååååååååååååååååååååååååååååååt dåh.....
  • Scratchy

Oh, jag fick båda mina föräldrars födelseår... Grattis till mig själv!

Och den som tar #1983 kommer att få mjältbrand! (Om det inte är jag själv vill säga...)

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-11 21:27:59 följande:
    Meh, föööööööörlåååååååååååååååååååååååååååååååååååt dåh.....
    Vi brukar aldrig träffas i andra trådar...

Så, ta tillbaka din ursäkt omedelbart! (... annars blir det mjältbrand...)
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:28:07 följande:
    Oh, jag fick båda mina föräldrars födelseår... Grattis till mig själv!Och den som tar #1983 kommer att få mjältbrand! (Om det inte är jag själv vill säga...)
    "klappar lille pojken på huvudet"
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-11 21:30:47 följande:
    "klappar lille pojken på huvudet"
    Tack snälla tant...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:30:26 följande:
    Vi brukar aldrig träffas i andra trådar...Så, ta tillbaka din ursäkt omedelbart! (... annars blir det mjältbrand...)
    För att vara SÅ ung så verkar du ha väääääldigt dåligt minne.....
    -Eller så har du helt enkelt förträngt det......

Sedan så tänkte jag mest på din "blinkgubbe" när du nämnde denna tråd...o med tanke på att jag..hm...skrev fel/hoppade över/ fick med fel bokstäver i en mening i inlägget innan...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-11 21:35:07 följande:
    För att vara SÅ ung så verkar du ha väääääldigt dåligt minne.....-Eller så har du helt enkelt förträngt det......Sedan så tänkte jag mest på din "blinkgubbe" när du nämnde denna tråd...o med tanke på att jag..hm...skrev fel/hoppade över/ fick med fel bokstäver i en mening i inlägget innan...
    Nä, jag ville mest inte påminna dig om den tråden eftersom du kunde få dåligt samvete för att du inte hållit det du lovade i samma tråd... och jag vill ju inte att du ska ha dåligt samvete baby...
Svar på tråden Tråddödare igen....