• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-11 21:36:29 följande:
    O jag tog inlägget med samma siffror som min mammas födelsedatum
    Okej, och det är artonhundravad?
  • Polly S

åh, försöker vi ta våra födelseår nu?

• Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-11 22:04:53 följande:
    åh, försöker vi ta våra födelseår nu?
    Ja, och den som tar någon annans får mjältbrand...
  • Scratchy

... förutom jag, för jag tror att jag är den enda som har mjältbrand att skicka ut. Ja, jag kom över ett parti, och nej, jag tänker inte tala om hur jag fick tag i det...

• Polly S

but I don't have your special powers... så hur gör jag det? eller är du trådens hitman?

Scratchy skrev 2009-11-11 22:09:50 följande:
    Polly S skrev 2009-11-11 22:04:53 följande: Ja, och den som tar någon annans får mjältbrand...
  • Polly S

kontakter! allt hänger på kontakter!

Scratchy skrev 2009-11-11 22:11:20 följande:
    ... förutom jag, för jag tror att jag är den enda som har mjältbrand att skicka ut. Ja, jag kom över ett parti, och nej, jag tänker inte tala om hur jag fick tag i det...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-11 22:12:03 följande:
    but I don't have your special powers... så hur gör jag det? eller är du trådens hitman?
    Vad skulle du ha special powers för? För att träffa rätt? Nej, men skjut bara och sen kommer konsekvenserna senare. Dock ej som ett brev på posten. Själva mjältbrandsgrejen är väldigt kreativ, men distributionssätten har varit allt annat än nyskapande.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-11 22:12:58 följande:
    kontakter! allt hänger på kontakter!
    Ja, och snart trampar vi in på folks födelseår här. Tror att vi redan klampat på någons...
  • Scratchy

Hoppas att jag lyckas stampa ordentligt på Sedeks!

• Polly S

har du kommit på ett sätt att bifoga det i mail? allt digitaliseras!

Scratchy skrev 2009-11-11 22:14:06 följande:
    Polly S skrev 2009-11-11 22:12:03 följande: Vad skulle du ha special powers för? För att träffa rätt? Nej, men skjut bara och sen kommer konsekvenserna senare. Dock ej som ett brev på posten. Själva mjältbrandsgrejen är väldigt kreativ, men distributionssätten har varit allt annat än nyskapande.
Svar på tråden Tråddödare igen....