• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-11 22:49:26 följande:
    Jag syns i bild mellan 11:10 och 11:15. Jag sitter på läktaren med röd t-shirt och ljusa jeans, med benen i kors. Kolla om ni vill se mig.
    Lustigkurre! Om videon hade legat kvar så... Dåligt gjort av dig faktiskt! :@
  • Jagbyttenick
    Men ditt födelseår tog vi väl förra veckan? :-PDu bluffar, du har ingen mjältbrand. Men du kanske har kannabis. Okej, du skickar ett kuvert med maja till mig så skickar jag ett med mjältbrand till dig.
    Du kan få en hårboll från vår feta katt om du vill.
  • Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-11-12 11:25:45 följande:

Lustigkurre! Om videon hade legat kvar så... Dåligt gjort av dig faktiskt! :@
    Jag såg faktiskt videon, men man såg ju bara jeansen och tröjan, så det var inte särskilt outande.
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-11-12 11:31:02 följande:
    Jag såg faktiskt videon, men man såg ju bara jeansen och tröjan, så det var inte särskilt outande.
    Jag misstänkte det. Ville bara sura liite......
  • Polly S

morr! en av mina trevligaste klasser har betett sig som 5-åringar, så nu har jag ont i huvudet pch har surnat till lite!
    tur att de inte alltid är såna!

er dag?

• Velour

Av någon anledning kommer jag att tänka på fenomenet förälskelse. Var någon som sa att hjärnan efter ett tag uppfattar det som hjärtat har fattat för längesedan

Scratchy skrev 2009-11-12 01:02:48 följande:
    Exakt!
  • Velour

Av vilken konstig anledning gjorde de så? Hade de gaddat ihop sig mot dig på något sätt?

Polly S skrev 2009-11-12 13:13:46 följande:
    morr! en av mina trevligaste klasser har betett sig som 5-åringar, så nu har jag ont i huvudet pch har surnat till lite!tur att de inte alltid är såna!er dag?
  • Sedek

Dagen så långt, bara bra lite tom i hjärnan bara, det ekar lite.

Svar på tråden Tråddödare igen....