• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

US and A var det kanske ja.

Men Borat? Now you're giving me nightmares

Sedek skrev 2009-11-12 00:09:47 följande:
    U S and A menar du kanske?Har du Borat som frikort också?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:03:01 följande:
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
    Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much information!!!
  • Scratchy

Jag kan inte ha några frikort eftersom jag är singel. Hade jag haft ett förhållande hade jag inte haft något frikort. Tycker inte det är kul.

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:10:59 följande:
    Sorry trådvänner, men nu måste jag lägga mig. Sover inte ni nån gång?Ha en bra natt så kanske vi hörs i morgon! o kram
    Det är väl klart vi inte sover...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 00:00:10 följande:
    What!Tänkte fråga nått men jag håller tillbaka.
    Jo, fråga... snälla!
  • Scratchy

Jag kan tänka mig att bosätta mig i Armenien, Brasilien, Spanien eller Colombia. Eller Polen... eller Tjeckien... mmmm...

• Scratchy

Jaha... här var det lite ensamt...

• Scratchy

Kan man passa på att ta numret kanske...

• Velour

Hoppsan! Men sånt där beror på vart man har varandra. Fast jag håller med dig här också. När jag var i förhållande kom inte sånt på tal eftersom jag helt enkelt ansåg det vara fel att bli tänd på andra när man var i förhållande. Sedan om motparten ändå blev det, kunde ju jag inte göra något åt egentligen mer än att tappa respekten och kärleken till honom.

Scratchy skrev 2009-11-12 00:15:00 följande:
    Jag kan inte ha några frikort eftersom jag är singel. Hade jag haft ett förhållande hade jag inte haft något frikort. Tycker inte det är kul.
Svar på tråden Tråddödare igen....