• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-11 23:42:46 följande:
    Men jag har ju outat riktiga egenskaper nu. Snygg är ju självklart ingen egenskap, men en bra attribut.Man kan föra sig snyggt, bete sig snyggt, prata snyggt, skriva snyggt - då blir det en egenskap.
    En attribut? En?

*skakar sorgligt på huvudet*
  • Velour

Ja, en dejt kan ju inte skada. Alltid kul att träffa någon SNYGG och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord. Men risken är väl att man då tappar fokus lite då och då eftersom motparten som sagt är så snygg. Och då framstår man väl som korkad eller nåt som inte hänger med i samtalet och sen är den dejten förstörd.

Så, kanske är det inte en bra idé trots allt

Nä, men Sctratchy har frågat om er två vid ett par tillfällen, så då tänkte jag en gång för alla fråga hur det ligger till. Jag tror att Scratchy vill veta sina chanser på Isnogood faktiskt

Eller? Vad säger du om det Mr. Scratchy?

Sedek skrev 2009-11-11 23:38:44 följande:
    Eller hur för Scratchy... Erkänn att du också vill dejta mig *funderar på det där med självinsikten*Vet inte om jag ska ge er hela tråkiga sanningen, eller låta er leva i ovisshet med tankar på att något väldigt fint har inträffat. Ska fundera lite till.
  • Velour

Jag har fått veta att frikort är en person som det är helt OK att ha sex med om man får tillfälle till det, när man själv är i ett förhållande. Förutsättningen är att ens partner måste ha godkänt detta.

Men nu vet jag bara att vissa här i tråden har förhållanden, men vi andra kan väl också ha våra frikort?

Sedek skrev 2009-11-11 23:39:50 följande:
    Och vad är "frikort"?Menar du nån man alltid kan ringa och ha sex med? Vilket är den enda typen av frikort jag kan komma på, det kanske är jag som är fixerad.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-11 23:50:18 följande:
    En attribut? En? *skakar sorgligt på huvudet*
    Oups...

Ditt brev med "k"annabis hamnade i min brevlåda och jag rökte på utav bara hlvete, får skylla på kolahjärnan angående felskrivningen.
  • Velour

I C And agree.

Men kan inte du bara säga vad du studerar/har studerat? (annars skickar jag en taliban hem till dig)

Scratchy skrev 2009-11-11 23:46:14 följande:
    Absolut, om man definierar egenskap som personlighetsdrag så håller jag med dig helt och hållet. Fast utseende kan ju i och för sig handla om hur mycket silikon man har var vilket kan säga mycket om personligheten, men det var ju den allmänna snyggheten jag antar att vi fortfarande pratar om. Men det går ändå att se det som en egenskap när det gäller vilken typ av interaktion man skapar med andra. I Sverige så anses det ofta vara snyggare att vara solbränd än att vara vinterblek, så den som är solbränd på vintern kommer att påverka attityden på jobbet eller högskolan, och därigenom trigga andras egenskaper och behov. Någon kommer bli avundsjuk, någon kommer bli kåt, beroende på hur man är funtad.Men skit samma... Så du vill alltså ha andra egenskaper från mig? Jag är påläst, men inte inom de ämnen du pratar om, utan en avart av ämnet som ligger mellan dem du nämnde.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-11 23:50:25 följande:
    Ja, en dejt kan ju inte skada. Alltid kul att träffa någon SNYGG och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord. Men risken är väl att man då tappar fokus lite då och då eftersom motparten som sagt är så snygg. Och då framstår man väl som korkad eller nåt som inte hänger med i samtalet och sen är den dejten förstörd. Så, kanske är det inte en bra idé trots allt Nä, men Sctratchy har frågat om er två vid ett par tillfällen, så då tänkte jag en gång för alla fråga hur det ligger till. Jag tror att Scratchy vill veta sina chanser på Isnogood faktiskt Eller? Vad säger du om det Mr. Scratchy?
    Nej, jag vill inte ha henne mer än jag redan haft... (oj, det där kanske sätter lite myror i huvudet på folk)

Jag vet mina chanser för hon berättade om dem tidigare i tråden. Dessutom är jag allergisk mot hästar.

Ja precis, folk tappar hela tiden fokus för att jag är så snygg. Jättejobbigt...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-11 23:55:05 följande:
    Nej, jag vill inte ha henne mer än jag redan haft... (oj, det där kanske sätter lite myror i huvudet på folk)Jag vet mina chanser för hon berättade om dem tidigare i tråden. Dessutom är jag allergisk mot hästar.Ja precis, folk tappar hela tiden fokus för att jag är så snygg. Jättejobbigt...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-11 23:50:25 följande:
    Ja, en dejt kan ju inte skada. Alltid kul att träffa någon SNYGG och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord. Men risken är väl att man då tappar fokus lite då och då eftersom motparten som sagt är så snygg. Och då framstår man väl som korkad eller nåt som inte hänger med i samtalet och sen är den dejten förstörd. Så, kanske är det inte en bra idé trots allt Nä, men Sctratchy har frågat om er två vid ett par tillfällen, så då tänkte jag en gång för alla fråga hur det ligger till. Jag tror att Scratchy vill veta sina chanser på Isnogood faktiskt Eller? Vad säger du om det Mr. Scratchy?
    Hahaha Du är rolig du! Skyll på han bara, gör det.

Känns inte rätt att avslöja sanningen utan att fröken Isverynice är närvarande

Ok, vi skippar väl dejten då. *avbokar limon och lyxmiddan*
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-11 23:55:03 följande:
    I C And agree.Men kan inte du bara säga vad du studerar/har studerat? (annars skickar jag en taliban hem till dig)
    Har redan en taliban här, men tack ändå. Jag har bland annat studerat arabiska så jag vet att taliban betyder studenter och skrivs:

طالبلة

Men annars håller jag min utbildning lite hemlig eftersom jag är den ende som kommer få magisterexamen i det ämnet. Blir lite väl outad om jag berättar...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-11 23:55:05 följande:
    Nej, jag vill inte ha henne mer än jag redan haft...

What!

Tänkte fråga nått men jag håller tillbaka.
Svar på tråden Tråddödare igen....