• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Lite över hela världen. Fint. Själv vill jag endast bo i USA, men besöka alla andra länder.

Scratchy skrev 2009-11-12 00:18:05 följande:
    Jag kan tänka mig att bosätta mig i Armenien, Brasilien, Spanien eller Colombia. Eller Polen... eller Tjeckien... mmmm...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 00:19:41 följande:
    Hoppsan! Men sånt där beror på vart man har varandra. Fast jag håller med dig här också. När jag var i förhållande kom inte sånt på tal eftersom jag helt enkelt ansåg det vara fel att bli tänd på andra när man var i förhållande. Sedan om motparten ändå blev det, kunde ju jag inte göra något åt egentligen mer än att tappa respekten och kärleken till honom.
    Varsågod för att jag servade numret till dig. (bitch)

Nej, jag har nog inga problem med ideologin bakom frikorten, men om jag är tillsammans med någon så ser jag inget annat. Adriana Lima skulle kunna gå förbi naken och jag skulle inte reagera. Därför finns liksom inte frikorten i min värld.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 00:20:38 följande:
    Lite över hela världen. Fint. Själv vill jag endast bo i USA, men besöka alla andra länder.
    Oh, the fascist popcicle stand... nice...
  • Velour

Tack för den Lever jag till 2080 så blir jag 101 år gammal.

Jag har inga problem med frikort, så länge det handlar om andra par

Scratchy skrev 2009-11-12 00:22:02 följande:
    Varsågod för att jag servade numret till dig. (bitch)Nej, jag har nog inga problem med ideologin bakom frikorten, men om jag är tillsammans med någon så ser jag inget annat. Adriana Lima skulle kunna gå förbi naken och jag skulle inte reagera. Därför finns liksom inte frikorten i min värld.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 00:24:20 följande:
    Jag har inga problem med frikort, så länge det handlar om andra par
  • Velour

Utveckla tack!

Scratchy skrev 2009-11-12 00:22:56 följande:
    Oh, the fascist popcicle stand... nice...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-12 00:27:30 följande:
    Utveckla tack!
    Nej, det behövs inte...
  • Scratchy

Nej, nu måste jag plugga om det ska bli något gjort ikväll...

• Velour

Visste att du skulle svara nåt i den stilen, men varför?

Scratchy skrev 2009-11-12 00:31:31 följande:
    Nej, det behövs inte...
Svar på tråden Tråddödare igen....