• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Nähä, ingen vill outa sina "frikort"..Då får jag hitta på något annat..Vilket land (förutom Sverige) skulle ni kunna bo i?

• Velour

OK, då..jag är inget vidare på arabiska, så då får jag väl säga en islamistisk terrorist (som ju talibaner förknippas med).

Men vad häftigt. Den ende i hela Sverige? När blir du klar så att du kan outa dig då?

Scratchy skrev 2009-11-11 23:59:01 följande:
    Har redan en taliban här, men tack ändå. Jag har bland annat studerat arabiska så jag vet att taliban betyder studenter och skrivs:طالبلةMen annars håller jag min utbildning lite hemlig eftersom jag är den ende som kommer få magisterexamen i det ämnet. Blir lite väl outad om jag berättar...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-11 23:52:52 följande:
    Jag har fått veta att frikort är en person som det är helt OK att ha sex med om man får tillfälle till det, när man själv är i ett förhållande. Förutsättningen är att ens partner måste ha godkänt detta. Men nu vet jag bara att vissa här i tråden har förhållanden, men vi andra kan väl också ha våra frikort?
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?

Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
  • Velour

Tänk att man inte blir trodd trots att man säger sanningen Men ok, då får vi vänta på Mrs. Sexy Tralalaaaaa.....

Sedek skrev 2009-11-11 23:57:59 följande:
    Hahaha Du är rolig du! Skyll på han bara, gör det.Känns inte rätt att avslöja sanningen utan att fröken Isverynice är närvarande Ok, vi skippar väl dejten då. *avbokar limon och lyxmiddan*
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:00:30 följande:
    Nähä, ingen vill outa sina "frikort"..Då får jag hitta på något annat..Vilket land (förutom Sverige) skulle ni kunna bo i?
    Du får väl börja

Land att bo i:
    Norge..
  • Velour

Det behöver nödvändigtvis inte vara någon du har sex med nu, utan det kan vara vem som helst, även en Hollywoodkändis som man knappast har tillgång till. Jag har haft många frikort, bl.a. Dudemeister (snygga blondisen i Scrubs)

Eller vänta, ett frikort är väl alltid en person som man egentligen inte kan få, typ kändisar! Så då gäller frikortet endast kända människor.

Sedek skrev 2009-11-12 00:03:01 följande:
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
  • Velour

US of A. Naturligtvis

Sedek skrev 2009-11-12 00:04:21 följande:
    Du får väl börja Land att bo i:Norge..
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:06:55 följande:
    Det behöver nödvändigtvis inte vara någon du har sex med nu, utan det kan vara vem som helst, även en Hollywoodkändis som man knappast har tillgång till. Jag har haft många frikort, bl.a. Dudemeister (snygga blondisen i Scrubs) Eller vänta, ett frikort är väl alltid en person som man egentligen inte kan få, typ kändisar! Så då gäller frikortet endast kända människor.
    Jahaaaa!!!

Ok, men då väljer jag fröken Isnogood
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:07:30 följande:
    US of A. Naturligtvis
    U S and A menar du kanske?

Har du Borat som frikort också?
  • Sedek

Sorry trådvänner, men nu måste jag lägga mig. Sover inte ni nån gång?

Ha en bra natt så kanske vi hörs i morgon!

o kram

Svar på tråden Tråddödare igen....