Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Hahha, men den tidpunkten passar MIG så bra Så du tror inte att du kan komma 29-30 jan. alternativt 30-31 jan?
    Misstänker att det inte går nej...
  • Jagbyttenick
    FAN! Du kan inte, Ordblind vill inte...Så nu är det bara jag, Issan, Fiona, Grizlan, Sedek, Qwerty och Scratchy kvar. Om inte nåt händer så att även de avböjer.Hmmm...har jag glömt någon?
    Kanske vår TS?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-24 11:57:54 följande:
    Jag tänkte på Gaffsan också, trots att hon har försvunnit ur tråden.
    Ja, jag funderade på henne med, hon dyker ju in och är gullig emellanåt.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-24 12:13:58 följande:
    Sedek, har en fråga om vikt. Jag är 1.60, hur mycket bör jag väga? Eller rättare sagt, vad bör idealvikten vara för mig?Själv satsar jag på runt 55-57 kg, som jag vägt större delen av mitt vuxna liv.
    Det låter bra, jag vägde förr 54 kg till 164 cm, men nu när jag väger 62 så känns det som om 57 var den bästa vikten, för då fick jag behålla tuttarna
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-24 12:28:54 följande:
    Ah..!På fredag så åker jag till tatueraren igen Denna gång är det halsen som offrar sig...Tecknena (?) har nästan läkt (bild kommer när dom läkt helt..)Så nu e det dags igen....Efter nyår någon gång (inte FÖR långt efter) så ska jag till en annan tatuerare som tatuerar i färg... "funderar på hur många drakar som får plats på kroppen"
    Kul!!! Man kan aldrig få för många drakar. Jag vill också ha minst en, men har varken hittat motiv eller plats på huden ännu.
Svar på tråden Tråddödare igen....