Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Nämen vilka elaka kompisar. Sånt skulle jag aldrig säga.*kammar snebena och försöker se snäll ut*
    Nej, jag vet att du är en duktig ponke! *nyper i kinderna och gullar*
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-23 04:26:32 följande:
    Antar att ni andra sover och snart ska stiga upp, men jag har ett ämne jag velat fråga om länge.Hur valde ni era nick? Varför heter ni som ni heter på fl?Jag kallas för Itchy irl, men det var upptaget så jag tog Scratchy istället. Det tog en himla tid att vänja sig.Så, ni andra?
    Ööööh, är det någon som inte fattar mitt nick?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-23 09:43:04 följande:
    Måndag morgon...sista måndagsmorgonen på denna semesterperiod...-Ah..men i dag ska det bakas pepparkakor Älgar, kaniner, hjärtan, o hästar....Sedan så blir det.....alla andra vardagsbestyr.....
    Låter härligt, ha en riktigt bra måndag!!!
    Själv sitter jag och mår lite halvdåligt på kontoret... :-/
  • Jagbyttenick
    Jo jag Madicken hjärtar Abbe, fast du valde nog fel bokstav i början
    Jo, det där med de där krumelurerna som kallas bokstäver är inte lätt
  • Jagbyttenick
    Aj..inte kul...."ger order om att du ska krya på dig"-Försöka går ju i alla fall...men jag räknar inte så hårt på att det lyckas... inte alla på jobbet som går med på att göra det jag säger till om...fast.. dom släpar jag ju in på kontoret så får dom sitta på samtal med chefen o få svart på vitt att dom SKA lysna på mig o göra det jag säger....
    Försöker lyda!
    Ja det är bra, ta dem i örat bara!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-23 10:55:58 följande:
    Nu ska jag iaf göra mig iordning och åka till skuuulan (som lilla Al-Fadji säger).
    Ha det så bra och lär dig en massa!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-23 10:21:41 följande:
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
    Grattis till 4300 förresten
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-24 10:42:10 följande:
    J hjärtar A,du vet väl att det blir en träff hos Issan runt den 25 januari?
    Jag läste, men det är så att min svägerska fyller 25 då, så jag lär inte kunna komma. Plus att vi ska bo på herrgård i Sörmland, A och jag, i början av januari om det vill sig väl, och då vet jag inte hur lockad jag är av att åka 50-60 mil och lämna Skåneland så snart igen
    Jag vet att jag låter negativ som bara den, men det är jag inte, jag hade gärna kommit och därför blir jag tjurig när ni bestämmer en så dum tidpunkt!
Svar på tråden Tråddödare igen....