Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-20 23:59:04 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 23:57:14 följande: Inte min stil vad gäller musik, men gillar 80-talet, så den fick duga bara för att..
    Åh, då har jag lagt upp en bild för er vänner i mitt galleri. Jag var på 80-talsfest för två månader sedan (Jag har vita benvärmare på bilden.)
  • Jagbyttenick

Äh, vadfan, ni vet ändå vad jag heter, så jag kan lika gärna smälla till med bilden på sminket också, I löööv 80-talet
    (Men det är bara nu ni får se bilderna, sen åker de ut igen!)

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-21 00:19:45 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:15:28 följande: Vad synd att just den bilden inte funkar. Men vilken sötis ni har goochi goochi!
    Prova kolla igen nu. Tack, det tycker vi med
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-21 00:26:34 följande:
    Då får dom väl stänga av mig.....vilket iof kan vara bra...för då slipper jag den djävla reklamen.... "kommer aldrig köpa Alladin-ask"
    Jag håller med om att den är skitstörig! Kunde inte ens få bort den för en stund sedan, klickade på krysset för allt jag var värd! Grr för sånt!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-21 00:30:32 följande:
    Hoppsan...fel flik...måååånga o hålla reda på nu...kanske blir fel igen...fingrarna vill inte riktigt det jag vill...he he he...

Grymt, och också nostalgi
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-21 00:31:50 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:23:48 följande: Vad snygg du är. Charmiga smilgropar har du också (nej, jag är inte lebb, jag är bara generös med komplimanger )
    Tack, gillar komplimanger, men blir alltid så generad Dessutom är det väl inget fel att vara lebb heller, du vet ju att jag är upptagen? Du har... eh... väldigt fina linjer i din avatar
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:38:09 följande:
    Tack, gillar komplimanger, men blir alltid så generad Dessutom är det väl inget fel att vara lebb heller, du vet ju att jag är upptagen? Du har... eh... väldigt fina linjer i din avatar
    Och äntligen fattar jag vad du heter. Tittade i ditt galleri nu
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:39:12 följande:
    Och äntligen fattar jag vad du heter. Tittade i ditt galleri nu
    Och så skulle jag säga att det namnet är ett av de finaste jag vet!

Nej, nu tror jag att jag får ta och ge upp, håller på att kollapsa av trötthet!

Ska dessutom ha hela familjen på middagsbjudning imorgon och har typ inte städat på flera veckor. Kommer bli kul men jobbigt. Så har jag ju också fått för mig att jag måste laga en trerätters middag (samtliga rätter är enkla men aldrig provade recept...) bara för att svägerskan och hennes sambo är utbildade kockar. Man måste ha lite spänning här i livet. Har redan bett A sticka och köpa en bag-in-box som jag kan dricka om det skiter sig

Nu är det godnatt på riktigt! G'natt!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-21 00:49:51 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:40:44 följande: Naaw, tack Så himla kul med besök! Hoppas det går bra med maten. Du får uppdatera när du får tillfälle så vi får veta hur det har gått. Bli inte för full nu! Godnatt!
    Okej, änsålänge har det gått bra, lägenheten är nästan städad och förrätt (laxtartletter) och efterrätt (pannacotta) är klara. Huvudrätten (marinerad fläskfilé) är nästan färdigförberedd också. Har inte behövt smutta på vinet än ens en gång
    Lyckades trötta ut lilleman med lång utelek precis före lunch vilket gjorde att han sov nästan tre timmar och då hann vi uträtta en hel del. Så nu är det rätt lugnt, ska bara duscha osv och har nästan 1,5 timme på mig
    Ha en trevlig kväll allihop!!!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-21 01:19:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:39:12 följande: Känns bra eller, efter så lång tid?
    Ja, det kändes bra Jag är inte en komplett idiot alltså
Svar på tråden Tråddödare igen....