gaffsan skrev 2009-11-25 20:32:23 följande:
Tack din gulleplutt Det värmer Har ju missat allt , har nu en stund så jag kan uppdatera mig , Berätta , jag drar i öronen , så de ser ut som paraboler (riskabelt när det blåser kuling )
En massa bollywoodfilmer med intrigerna mellan Sedek och Isnogood har gjorts, eftersom de ännu inte kommit till skott och gått på dejt. Velour, Scratchy och Sedek har tävlat om vem som kunde göra roligast film. Tror det blev oavgjort
Vi har bestämt att det blir träff IRL i januari, men bla jag kunde inte komma. Isnogood är den vänliga värdinnan som utlovat övernattning i sovsäck och visning av sin nya häst och sina första tatueringar som snart täcker hela kroppen!
Jag har outat mitt namn och Velour också fast jag var trög och fattade inget på hundra år.
Scratchy heter Daniel som tredjenamn och något av 58 andra namn som Velour föreslog.
Vi har fått veta vikt och längd på flera deltagare igen.
Fiona och Isnogood har varit allmänt gulliga som alltid och Ord blind och Midka dyker upp sporadiskt och hedrar oss med sin närvaro.
Velour leder ligan när det gäller antalet inlägg i tråden, både glada och ilskna och lite "tetiga", särskilt mot Scratchy

Tror det är flirt på gång där om inte S väljer att ta sin "icke-flickvän" istället
De har dessutom lovat att stalka mitt hotell i nästa vecka när jag åker till GBG ett par dagar.
Scratchy är inte här just nu för han har slitit ut sina organ genom att inte sova.
Eh, nu ska vi se, just det, Qwerty har varit inne ibland på nätterna och druckit folköl med Sedek.
Har jag glömt något, godingar?