Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-24 13:17:02 följande:
    Inte förbanna mina ögon, ska beställa nya glasögon idag också!
  • Jagbyttenick

Nej, nu får jag logga ut, efter klippningen ska jag åka hem till min sjuke son som har öroninflammation för tredje gången på lika många månader...
    Ha en bra dag alla tråddödare!!!

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-24 13:19:33 följande:
    Naw Vill du bli min brevis? Om du gillar hårdrock också så kan vi vara låtsastvillingar
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-24 23:29:54 följande:
    Någon som läser Afronbladet här..? -För i så fall så får ni gärna förklara för mig vad det är..... Ah..kanske en egen tidning för dom som har "afrofrisyr"..?
    Ahaha, det har jag garvat åt hela kvällen. Naturligtvis är det en tidning för de som har Afro
  • Jagbyttenick

Shit asså, jag känner mig som typ 15 bast igen
    Var ju hos min väninna/frisör idag och hon färgade mitt hår rött - på begäran av mig märk väl - och nu är det bara sådär vinrött som jag och min kompis färgade håret när vi var 15
    Alltså, det är inte fult, men det ser ju knappast naturligt ut Dessutom har jag beställt nya glasögon och Jimmy Choos och undrar därför om jag har en tidig 30-årskris?

Sedan har jag dessutom en annan sak som anknyter till tonåren; fick reda på via tidningen att min kollega förmodligen är gift med min mammas ex - som hon var tillsammans med från jag var 5 till 15 år!!!
    Måste ringa och kontrollera imorgon, känns helt bisarrt!!!

• Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2009-11-24 23:46:18 följande:
    Tack! Kontroll, nja, det känns mer som Dolda kameran . Ska försöka lära mig mer om socialt samspel och om att inte vara en satkärring, bara... Annars får jag omskola mig till något där jag får användning av de egenskaperna. Busschaufför i Malmö kanske, eller dokusåpastjärna...
    Ja, då vore du den första chaffisen i den här stan som besitter de egenskaperna
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-11-24 23:50:22 följande:
    Ja, då vore du den första chaffisen i den här stan som besitter de egenskaperna
    Alltså, jag skriver ju som en fjortis!
    Då vore du ju INTE den första... skulle det ju stå!
Svar på tråden Tråddödare igen....