Tråddödare igen....
Nu kära tråddödare, ska jag äta god mat och titta på "En kvinnas doft" (för miljonte gången
)
Ciao! Eller som J hjärtar A säger: Trådkramar!
Nu kära tråddödare, ska jag äta god mat och titta på "En kvinnas doft" (för miljonte gången
)
Ciao! Eller som J hjärtar A säger: Trådkramar!
Hmm..intressant. Det där om att män förvärvsarbetar medan kvinnan gör mer i hemmet. Borde det inte ta ut varann istället? Blir det inte lika mycket arbete?
Detta om att män gör mer när de är sammanboende medan kvinnan minskar sin del, beror ju på att kvinnan kan dela hushållssysslorna och på så sätt kan bli avlastade, medan män måste vara med och dela hushållssysslorna och på så sätt måste vara mer delaktig. Jag ser inte orättvisorna i detta.
T.ex. när jag och min man flyttade ihop kunde jag inget om hushållssysslor medan han kunde allt. När jag lärde mig och kunde ta hand om hushållet lika bra, så delade vi på sysslorna. Iaf från början, sedan fick jag ta en större del än jag borde ha, men det är en annan historia
Jag håller med om att män lättare blir dömda! Absolut!
Fast nu måste jag natta lillen.
Hoppas vi ses snart
Isnogood,
såklart! Du är absolut för gammal!
(citatfunktionen funkar inte för mig igen)
Min son har en spis med tvättmaskin, en röd gallonbyxa och mysbyxor köpta på flickavdelningen. Tror bestämt att han kommer att bli bög