Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Men nu vill jag sova lite. Eller som Sedek skulle säga, vila organen lite

Godnatt!

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 02:36:37 följande:
    Han är ju inte sanning!
    Han är störtskön
  • Velour

Var bara tvungen att göra en grej till. Den här reklamen tror jag alla känner till. Robotkillen är med i den här reklamen. Det är den mörka killen med skägg, i vit tröja, som dansar fram och skålar

http://video.google.com/videoplay?docid=8633724739663670852#

• Velour
    Midka skrev 2009-12-20 10:27:05 följande:
    Jag håller med. Jag fastnade här och nu är jag... fast! Det kan gå dagar utan att jag är ute på nätet och sen tittar jag in här och konversationen består. Nästan som att få delta i en storfamilj....
    Ja precis! En storfamilj
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-20 11:10:20 följande:
    Den är som när man är riktigt sjuk och blir "tvungen" att titta på tio avsnitt av våra värsta år eller march och upptäcker att man tycker de är riktigt bra och vill se fortsättningen... Hjärntvätt tror jag det kallas....
    Heheh, tycker du det?

Jag kollar frivilligt på den Ett par gånger om året.
  • Velour

Även "Våra värsta år" tittar jag på frivilligt. "Våra bästa år" däremot, näe, där måste jag nog vara sjuk och tvingas titta tio avsnitt för att sedan kanske tycka att den är bra

• Velour
    confligere skrev 2009-12-20 14:22:23 följande:
    Jag tror det går bra om man tittar på var tionde avsnitt, så att det händer något. Då blir det intressant.
    Håller med. En gång tänkte jag följa serien faktiskt, men så tröttnade jag efter ett tag. Sen gick det en tid, typ ett par månader, och jag zappade in på serien igen och såg att nästan inget nytt hade hänt under dessa månader

Maken till världens segaste serie har jag aldrig sett!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-20 11:20:47 följande:
    Så var jag ensam här och inte ett roligt nummer i sikte! Kunde väl få något roligt att sysselsätta mig med.... Jag menar 8121... hur kul är det?Vi ses väl i kväll!hejdå tråden så länge...
    Tänka sig! Du är aldrig här när det är världens drag, men är närvarande när alla andra är borta. Vad ironiskt!

Ja, hoppas vi ses ikväll
Svar på tråden Tråddödare igen....