Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Just det! Han har även en rosa och glittrig rockring!

Shit, jag försöker nog uppfotsra honom till att bli en tjej

• Velour

Men samtidigt är jag inte sån som tycker att det är så värst snyggt med kjol och klänningar på män, medan jag tycker att det är OK med byxor till kvinns

• Velour

När jag var liten hade jag många "killeksaker" (radiobilar, leksaksmotorcyklar, bollar etc)

• Velour

J hjärta A,

usch och fy! Shit, kom på en annan grej! Han har även ett rosa hopprep.

• Velour

Nä, kilt är INTE sexigt. Men det är OK eftersom det är traditionell klädsel

• Velour

Fiona,

allvarligt talat vet jag inte varför MIN FL strular. Ingen idé att fråga eftersom jag heller aldrig får nåt svar. Så jag får väl logga ut och in emellanåt för att börja om från början.

• Velour

Hej Sedek!

Han har massor av killiga leksaker, så du behöver inte vara orolig Enda tjejiga har har är rockringen, hopprepet, spisen med tvättmaskin och den röda gallonbyxan. Oj, för många tjejiga saker?

• Velour

Men för katten! Jag loggar ut nu så får vi se om citatfunktionen funkar igen sen.

Ses!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-20 21:12:26 följande:
    Meh... Så klart kilt kan vara sexigt...särskilt med tanke på hur lätt det är att kolla in paketet... "visslar oskyldigt"
    Nu funkar citatknappen.

Nä, fy! Den tar bort allt vad sexighet heter.

För även om jag känner att man visst kan köpa "tjejiga" saker till pojkar och vice versa för flickor, så känner jag att det absolut inte finns något attraktivt med män som har på sig kläder som ser feminina ut.

Min typ av man är kortklippt och har på sig kläder som för mig anses maskulina. För att jag ska bli attraherad av en man, så ska han inte påminna om mig
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 21:13:40 följande:
    Nej grejen är att förvärvsarbete och hemarbete inte tar ut varandra. Man lägger ju tid på annat, till exempel umgås med vänner, gå på bio och sånt. Män lägger sammanlagt mer tid på allt som barnpassning, matlagning, städning och förvärvsarbete. Kolla SCB!Ja, det är naturligtvis så att kvinnan kan avlasta och inte behöva göra så mycket när hon bor tillsammans med en man. Men det är ju hon som vill ha det gjort, eftersom han inte hade gjort så mycket om han bott ensam. Hans fritid minskar och hennes ökar.
    Jag håller med, även om många fler kvinnor förvärvsarbetar mer än förut (gjorde jag t.ex.).

Det där om arbetsfördelningen är ju bara rättvis. För mannens personliga del blir det mer jobb, men ser man förhållandet som helhet så är det väl bara rättvist. Om kvinnan förvärvsarbetar blir det väl än mer rättvist.
Svar på tråden Tråddödare igen....