Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Men då kan du ju inte sälla dig den skaran av snälla killar genom att skriva "VI".

Men lite elakhet går alltid hem

Scratchy skrev 2009-11-13 22:07:23 följande:
    Jag är alltid elak, var jag än är...
  • Velour

OK, då ses vi kanske senare. Får väl hoppas att din "bättre hälft" dyker upp snart

• Velour

Marica betyder homosexuell Lite som rumpetroll..

• Velour

Kanske. Men vi vet då med all säkerhet att du är elak och har elaka avsikter med allting.

Kom att tänka på låten "Liar" eller vad det hette med vad-han-nu-hette.

Scratchy skrev 2009-11-13 22:11:28 följande:
    Men jag är bra på att bluffa, både i verkligheten och här.*tittar upp och kollar att glorian sitter rakt*
  • Velour

Hej på dig! Fast nu är du inte inloggad, så..Men hej iaf.

qwerty66 skrev 2009-11-13 22:25:23 följande:
    godkväll... kära tråddödare..
  • Velour

Ooh la la!

Nä, skämt åsido. Jag är inte lättdeprimerad, som tur är. Bara en gång i månaden Dock är jag lättroad.

Sedek skrev 2009-11-13 22:53:16 följande:
    Min personlighet på FL bleknar jämfört med mig IRL Du blir lätt deprimerad du, eller? Men depressionerna sitter nog inte så djupt skulle jag tro, eller hoppas jag på.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-13 22:57:40 följande:
    Japp... själv föredrar jag översättningen "bögdjävel" eftersom den är mer nyanserad. I Medellín i Colombia använder man även formen "mariconada", typ "bögdjävelattityd" eller "bögdjävelfasoner".
  • Velour

Men se där! Du var inte inloggad för typ 3 min sen.

HEJ!

qwerty66 skrev 2009-11-14 00:00:11 följande:
    va? jag är inloggad som fan :)
  • Velour

Snacka om att locka! Fast synd att det är oavlönat arbete

Scratchy skrev 2009-11-13 23:01:18 följande:
    Okej, vem vill korrekturläsa min uppsats?Behöver även någon som talar om om det överhuvudtaget är möjligt för en lekman att förstå ett kapitel (blev väldigt mycket abstrakt fackspråk). Det är oavlönat arbete men å andra sidan får du en spännande inblick i ett aktuellt och relevant ämne. Men inte bara det, du får dessutom en förhandstitt på den första magisteruppsatsen i ämnet, ett ämne som snart kommer vara obligatoriskt för alla högskolor och universitet i Sverige att ge kurser i. Dessutom blir du en av de få på fl som får veta vad jag pluggar för något.
Svar på tråden Tråddödare igen....