Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Illa

Ord blind skrev 2009-11-13 17:28:41 följande:

Nej, jag mår bara illa och är stressad med jobbet.
  • Velour

Nej, det är inte samma sak som att vara ledig på en helg. Men det är väl inte så ofta du måste jobba helger?

Förresten, vad tycker du om mitt inlägg nr.2296?

Polly S skrev 2009-11-13 18:12:00 följande:
    ja, för en gångs skull. ledig måndag istället,men det är inte riktigt samma sak.
  • Velour

Grattis till numret *2300*

Ord blind skrev 2009-11-13 17:28:41 följande:

Nej, jag mår bara illa och är stressad med jobbet.
  • Velour

Alldeles nyss, efter nästan sju timmar på akuten, anser vårdpersonalen att min syster ska åka hem och avvakta.

Det betyder alltså att hon ska komma hem och känna efter om hon har ont på höger sida och sedan åka in igen. I sin tur betyder det ytterligare minst sju timmars väntande på akuten.

Grejen är att hon har ont och testerna visar att hon har en infektion, vilket tyder på att hennes blindtarm ligger illa till. Men trots detta skickas hon hem.

Jag spottar på sjukvården!

• Velour
    Vad elakt!
    Scratchy skrev 2009-11-13 21:42:44 följande:
    Jaha... du håller sånt för dig själv?
  • Velour

Det menar du inte! Får hoppas det går bättre nästa år.

Scratchy skrev 2009-11-13 21:50:23 följande:
    Ja, jag har kommit på att jag är en ganska elak människa. Jag ska jobba på det så snart jag tagit examen. Mitt nyårslöfte var många år att bli snäll, men det har inte gått så himla bra (som ni kanske märkt)...
  • Velour

Söta dig! Var är alla lika rara killar IRL? På FL verkar de flöda, men ute i verkligheten är de frånvarande. Hur kommer det sig?

Nä, nu blev jag deprimerad igen...

Sedek skrev 2009-11-13 19:53:44 följande:
    Äh! Du har ju full koll på exakt vad du gör "fel" och varför du reagerar som du gör. Tycker du verkar högst förnuftig och om jag var du skulle jag inte oroa mig speciellt mycket.De humörsvängningar du beskriver är en droppe i havet av vad jag upplevt. Men jag förstår även att du upplever det jobbigt, och det är ju din upplevelse man ska utgå ifrån såklart eftersom det är det som är din verklighet ( i bästa Elaine Bergqvist anda )
  • Velour

Men jag skrev ju det igår!

Scratchy skrev 2009-11-13 21:59:07 följande:
    Ingen som vill fortsätta gissa på vad "marica" betyder på spanska?Jag har en släkting som hette Marika, men när hon flyttade till Spanien bytte hon namn. Bra gjort!
  • Velour

Fast det är nog tvärtom. Här på FL är det lättare att visa de delar av sig själv som man inte visar IRL, eftersom man är så anonym

Är nog därför jag inte ser några rarisar därute, eftersom alla killar vill vara så coola hela tiden.

Eller så är det som du säger, blygisar som håller sig i ett hörn. Men jag är också lite av en hörnmänniska, så jag borde ju upptäcka dem

Så du är egentligen snäll men elak på FL?

Scratchy skrev 2009-11-13 22:01:38 följande:
    För att på fl kan man bluffa... hehe...Nej, jag tror att de finns därute, men de kanske är lite blyga eftersom de är så snälla, så de syns inte så mycket. Oj, i föregående mening menade jag ju naturligtvis VI och inte DE. Hoppsan...
  • Velour

Nej, Marica betyder nymf på spanska.

Heheh, inväntar du en svartsjuk kommentar från din "andra sida"?

Scratchy skrev 2009-11-13 22:04:33 följande:
    Ja, och du gissade fel (om du inte skrev ett inlägg till som jag inte har kunnat se (min dator fungerar inte när jag är i Jönköping (väldigt märkligt))). Det var därför jag undrade om det var någon MER som ville gissa. Men det är lugnt, jag tycker om dig. Puss!!!*inväntar en svartsjuk kommentar från Isnogood*
Svar på tråden Tråddödare igen....