Tråddödare igen....
Illa
Ord blind skrev 2009-11-13 17:28:41 följande:
Illa
Nej, det är inte samma sak som att vara ledig på en helg. Men det är väl inte så ofta du måste jobba helger?
Förresten, vad tycker du om mitt inlägg nr.2296?
Grattis till numret
*2300*
Alldeles nyss, efter nästan sju timmar på akuten, anser vårdpersonalen att min syster ska åka hem och avvakta.
Det betyder alltså att hon ska komma hem och känna efter om hon har ont på höger sida och sedan åka in igen. I sin tur betyder det ytterligare minst sju timmars väntande på akuten.
Grejen är att hon har ont och testerna visar att hon har en infektion, vilket tyder på att hennes blindtarm ligger illa till. Men trots detta skickas hon hem.
Jag spottar på sjukvården!
Det menar du inte!
Får hoppas det går bättre nästa år.
Söta dig! Var är alla lika rara killar IRL? På FL verkar de flöda, men ute i verkligheten är de frånvarande. Hur kommer det sig?
Nä, nu blev jag deprimerad igen...
Men jag skrev ju det igår!
Fast det är nog tvärtom. Här på FL är det lättare att visa de delar av sig själv som man inte visar IRL, eftersom man är så anonym
Är nog därför jag inte ser några rarisar därute, eftersom alla killar vill vara så coola hela tiden.
Eller så är det som du säger, blygisar som håller sig i ett hörn. Men jag är också lite av en hörnmänniska, så jag borde ju upptäcka dem
Så du är egentligen snäll men elak på FL?
Nej, Marica betyder nymf på spanska.
Heheh, inväntar du en svartsjuk kommentar från din "andra sida"?