Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

gaffsan skrev 2009-11-26 00:10:49 följande:
    Ja jag vet inte , dialekt gör susen i att korta ner ord , Var nu snälla i tråden , Bråka inte , låt dem som vill kriga göra det Vi måste ju vara vänner
    Vi att lovar vara snälla Kram på dig!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-26 00:18:01 följande:
    För helv.....! Grattis Fiona!
    Stackare *skickar styrkekram*
  • Jagbyttenick

Nej, nu skäller min A på mig och säger att jag måste ligga ner och blunda för att kunna sova
    Nattinatti mina vänner!

• Jagbyttenick

Oj, har våra nattpratare sovit hela natten för en gångs skull?
    Isnogood: Du får skicka lite gottis till mig med Hoppas du hittar de perfekta julklapparna! Och njuuuut av solen ☼
    Skulle bara säga hej och återgå till stressen!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-26 16:22:12 följande:
    Men om jag ska vara ärlig, så är det allra mysigaste jag vet, att vara vaken hela natten fram till ottan. Särskilt på somrarna då det blir just ute vid 3 på natten. Då är det som allra mysigast att vara vaken.
    Me too
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-26 16:31:28 följande:
    Romantiskt om inte annat. Man kan titta på solnedgången och sedan soluppgången en stund senare. Speciellt om man är vid Vättern. Jag jobbade på Visingsö innan som nattvak på ett behandlingshem. Det var fint... men knappast romantiskt.
    Ja precis, det är ungefär enda gångerna jag ser soluppgången förutom mitt i mörkaste vintern
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-26 20:43:41 följande:
    åh, håller med! jag vänder nästan alltid på dygnet på somrarna, Maken och jag brukar ta nattpromenader när det börjar ljusna, underbart.
    Mmm Söndag morgon klockan fem när daggen glittrar i soluppgången
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-26 20:56:53 följande:
    Polly S skrev 2009-11-26 20:54:50 följande: Ja, det var tyvärr det jag gjorde..Men jag hoppas att jag får uppleva lite av allt det roliga och spännande jag har gått miste om, som han aldrig ville ta del av.
    Men du, man kan inte uppskatta det som är spännande och roligt om man aldrig har haft tråkigt
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-26 23:36:07 följande:
    Rocket Queen av G n' R... har en liten nostalgitripp de här dagarna...
    Jag såg G n' R live på Gentofte stadion i Danmark i juni 1993. Jag fick konsertbiljetter i födelsedagspresent av min mamma, jag skulle fylla 13 år *meganostalgi*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-27 01:24:06 följande:
    Hoppar till Kräftan: *Du har en hel del som måste eller i alla fall borde göras hemma. Men det finns mycket annat som är roligare, och du följer lustprincipen.
    Mhm, som vanligt alltså.
Svar på tråden Tråddödare igen....