• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-15 23:29:19 följande:
    Hmmm, iransk tjej som inte heter Parisa... då måste du heta Selma.
  • Velour

Attans! *slår med näven i bordet*

Scratchy skrev 2009-11-15 23:33:48 följande:
    Fel på mig. Vääääldigt fel. Två bokstäver finns i mitt namn fast inte på rätt plats.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-15 23:30:41 följande:
    Men jag vill också gissa era namn. Alltid kul.*Fiona M: Linda (inte Fiona)*Ord Blind: Malin*Sedek: Rickard*Scratchy: Stefan*Isnogood: Klara eller Kristina*Qwerty: Andreas*J hjärtar A: Nina
    Näpp, nope, no...men några bokstäver finns med....
  • Velour

Fel här också? *suck*

Isnogood skrev 2009-11-15 23:36:04 följande:
    Näpp, nope, no...men några bokstäver finns med....
  • Velour

Det här var en lek vi körde i en tråd för över två år sedan, nämligen att skapa egna "subtitles" (har glömt vad det heter på svenska) till indiska filmer.

Så använd er sjukaste humor och fantisera fritt (om nu länken funkar)

www.grapheine.com/bombaytv/index.php

• Polly S

mäh, jag känner att du lägger allt mindre energi på mig -vad var det där för tam gissning?

Scratchy skrev 2009-11-15 23:20:36 följande:
    Jag kom på att jag vill veta vad ni andra i tråden heter irl, så jag gav ett erbjudande att den som inboxar mig sitt riktiga namn får mitt i retur. Ingen nappade, så nu tänker jag gissa hej vilt tills folk blir så irriterade att de pratar: Fiona M - Fiona Ord blind - Johanna Velour - Parisa Sedek - Håkan eller Erik eller Mattias Isnogood - Sötnosen Qwerty66 - Daniel Scratchy - Vitalis En andra måste jag fundera lite på, men det kommer. Jag har inte glömt er. Tala gärna om om jag gissat rätt.
  • Polly S

fel på mig. 3 av bokstäverna ingår dock.

Velour skrev 2009-11-15 23:30:41 följande:
    Men jag vill också gissa era namn. Alltid kul. *Fiona M: Linda (inte Fiona) *Ord Blind: Malin *Sedek: Rickard *Scratchy: Stefan *Isnogood: Klara eller Kristina *Qwerty: Andreas *J hjärtar A: Nina
  • Velour

Då är det du som heter Malin!

Polly S skrev 2009-11-15 23:52:25 följande:
    fel på mig. 3 av bokstäverna ingår dock.
Svar på tråden Tråddödare igen....