• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Jag kom på att jag vill veta vad ni andra i tråden heter irl, så jag gav ett erbjudande att den som inboxar mig sitt riktiga namn får mitt i retur. Ingen nappade, så nu tänker jag gissa hej vilt tills folk blir så irriterade att de pratar:

Fiona M - Fiona
    Ord blind - Johanna
    Velour - Parisa
    Sedek - Håkan eller Erik eller Mattias
    Isnogood - Sötnosen
    Qwerty66 - Daniel
    Scratchy - Vitalis

En andra måste jag fundera lite på, men det kommer. Jag har inte glömt er.

Tala gärna om om jag gissat rätt.

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 23:16:18 följande:
    Den som säger sanningen syndar inte men han skapar besvär.Källa: Spanskt"Nickar"
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-15 23:20:36 följande:
    Jag kom på att jag vill veta vad ni andra i tråden heter irl, så jag gav ett erbjudande att den som inboxar mig sitt riktiga namn får mitt i retur. Ingen nappade, så nu tänker jag gissa hej vilt tills folk blir så irriterade att de pratar:Fiona M - FionaOrd blind - JohannaVelour - ParisaSedek - Håkan eller Erik eller MattiasIsnogood - SötnosenQwerty66 - DanielScratchy - VitalisEn andra måste jag fundera lite på, men det kommer. Jag har inte glömt er.Tala gärna om om jag gissat rätt.
    Åh..."rodnar"

Du gissade ALLDELES rätt på mig....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-15 23:21:15 följande:
    Visst var den...

Tycker den var passande...
  • Velour

Heheh..Parisa heter mitt ex nya tjej Annars ett fint namn.

Men du måste ju heta något väldigt vanligt, så även om du skulle säga vad du heter, skulle det inte innebära något särskilt outande. Iallafall till skillnad från mig

Scratchy skrev 2009-11-15 23:20:36 följande:
    Jag kom på att jag vill veta vad ni andra i tråden heter irl, så jag gav ett erbjudande att den som inboxar mig sitt riktiga namn får mitt i retur. Ingen nappade, så nu tänker jag gissa hej vilt tills folk blir så irriterade att de pratar:Fiona M - FionaOrd blind - JohannaVelour - ParisaSedek - Håkan eller Erik eller MattiasIsnogood - SötnosenQwerty66 - DanielScratchy - VitalisEn andra måste jag fundera lite på, men det kommer. Jag har inte glömt er.Tala gärna om om jag gissat rätt.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 23:22:39 följande:
    Åh..."rodnar"Du gissade ALLDELES rätt på mig....
    Blev du röd i ansiktet? Jag visste väl att det var ett självporträtt du hade som avatar.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 23:27:32 följande:
    Heheh..Parisa heter mitt ex nya tjej Annars ett fint namn.Men du måste ju heta något väldigt vanligt, så även om du skulle säga vad du heter, skulle det inte innebära något särskilt outande. Iallafall till skillnad från mig
    Hmmm, iransk tjej som inte heter Parisa... då måste du heta Selma.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-15 23:28:10 följande:
    Blev du röd i ansiktet? Jag visste väl att det var ett självporträtt du hade som avatar.
    Jaa...så klart att det är jag.....
  • Velour

Men jag vill också gissa era namn. Alltid kul.

*Fiona M: Linda (inte Fiona)
    *Ord Blind: Malin
    *Sedek: Rickard
    *Scratchy: Stefan
    *Isnogood: Klara eller Kristina
    *Qwerty: Andreas
    *J hjärtar A: Nina

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 23:30:41 följande:
    Men jag vill också gissa era namn. Alltid kul.*Fiona M: Linda (inte Fiona)*Ord Blind: Malin*Sedek: Rickard*Scratchy: Stefan*Isnogood: Klara eller Kristina*Qwerty: Andreas*J hjärtar A: Nina
    Fel på mig. Vääääldigt fel. Två bokstäver finns i mitt namn fast inte på rätt plats.
Svar på tråden Tråddödare igen....