• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 22:47:43 följande:
    du kanske blev stalkad i simhallen idag? såg du några skumma typer som kan varit Scratchy?
    Jag ser sällan ut som några skumma typer. Och hade jag träffat Velour i simhallen hade jag ju naturligtvis inte stirrat på hennes bröst... iranier har ju så vackra ögon...

(så jag hade spanat in hennes rumpa istället)
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:48:37 följande:
    Bara snälla pojkar får denna ära.
    Jag kan vara snäll om det är det som krävs
  • Velour

Ooh, en psycho! En sån var jag tillsammans med i sju år, så jag är nog en veteran vad gäller erfarenhet av manipulation.

Tack... jag är ett manipulativt as... jag vet, och när jag väl har pengar ska jag börja gå i terapi för det...
  • Polly S

nej, ser ut som skumma typER gör du nog aldrig!

Scratchy skrev 2009-11-15 22:51:37 följande:
    Polly S skrev 2009-11-15 22:47:43 följande: Jag ser sällan ut som några skumma typer. Och hade jag träffat Velour i simhallen hade jag ju naturligtvis inte stirrat på hennes bröst... iranier har ju så vackra ögon... (så jag hade spanat in hennes rumpa istället)
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 22:52:59 följande:
    Ooh, en psycho! En sån var jag tillsammans med i sju år, så jag är nog en veteran vad gäller erfarenhet av manipulation.
    Nej inte psycho... manipulativt as...
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-15 22:50:08 följande:
    intressant att tråden gick från semantik till "visa (njae, beskriv) pattarna" på relativt kort tid...
    Desperation har inga gränser.
  • Polly S

semantik igen.

Scratchy skrev 2009-11-15 22:54:15 följande:
    Nej inte psycho... manipulativt as...
  • Scratchy

Detta måste vara den bästa låten som någonsin gjorts:

• Velour

Va? Och jag som trodde att du var snäll no matter what! Nä, då får du inte ta del av mina detaljer.

Sedek skrev 2009-11-15 22:52:50 följande:
    Jag kan vara snäll om det är det som krävs
Svar på tråden Tråddödare igen....