• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Sedek skrev 2009-11-16 12:30:26 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-16 10:14:56 följande:
    Pia?
    Nop, en gissning kvar....
  • Velour

Heheh..

Så, är du en gammal gubbe med attityd?

Sedek skrev 2009-11-16 08:50:22 följande:
    hahahahahahahaha Sjukt bra, sitter här dubbelvikt av skrattanfall! Nu undrar kollegan i grann-kontoret vad jag håller på med...Kommer bara på ett sätt att återkoppla detta:"YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH" Fast det finns ju bara ett sätt att ta reda på...
  • Velour

Heter du Jonna då?

Jagbyttenick skrev 2009-11-16 10:03:52 följande:
    Jahapp, men vet ni vad, Sedek gissade nästan rätt på mitt namn!!! Fast att det börjar på J var väl inte så svart att lista ut? Alla tror att jag heter Johanna fast det gör jag inte! Prästen som skulle döpa mig sade åt min mamma att jag skulle bli döpt till Johanna eftersom han inte trodde att mitt namn var ett riktigt namn. Så hon fick plocka fram bevis för att jag skulle få heta som jag gör. Idag är det dock vanligare, men då - i forntidens ylande dagar - var mitt namn väldigt ovanligt. Madicken hjälpte mig dock (ledtråd) Sedek: Jag tror du heter Derek, låter liksom rätt Isnogood heter NinaScratchy heter DanielOrd blind heter SaraVelour heter AzadehFiona heter FeliciaGaffsan heter Anna-LenaGriselda - KarinQwerty - MagnusVar det rätt?
  • Velour

Fasen, Sedek har redan gissat på Jonna. Men vi får se om det blir rätt.

• Velour

Sedek, har du sett Scratchys film i inlägg 2641? Du passar som indisk Bollywoodskådis!

• Isnogood
    Nästan rätt på Johanna..., då gissar jag Jonna Speciellt efter att du nämnde Madicken Derek är fel..., ni kommer aldrig gissa rätt. Den som gissar rätt vinner en dejt med mig Men som sagt, den som vill veta får inboxa.
    JAg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad du heter....(!)
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 10:03:52 följande:
    Jahapp, men vet ni vad, Sedek gissade nästan rätt på mitt namn!!! Fast att det börjar på J var väl inte så svart att lista ut? Alla tror att jag heter Johanna fast det gör jag inte! Prästen som skulle döpa mig sade åt min mamma att jag skulle bli döpt till Johanna eftersom han inte trodde att mitt namn var ett riktigt namn. Så hon fick plocka fram bevis för att jag skulle få heta som jag gör. Idag är det dock vanligare, men då - i forntidens ylande dagar - var mitt namn väldigt ovanligt. Madicken hjälpte mig dock (ledtråd) Sedek: Jag tror du heter Derek, låter liksom rätt Isnogood heter NinaScratchy heter DanielOrd blind heter SaraVelour heter AzadehFiona heter FeliciaGaffsan heter Anna-LenaGriselda - KarinQwerty - MagnusVar det rätt?
    DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU har vunnit första pris...!

Du vinner en resa vart du vill när du vill som du betalar själv....
  • Ord blind
    Du vinner en resa vart du vill när du vill som du betalar själv....
    :D
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 13:05:40 följande:
    Sedek, har du sett Scratchys film i inlägg 2641? Du passar som indisk Bollywoodskådis!
    Nej jag måste ha missat det.. Ska genast kolla.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-16 13:22:32 följande:
    JAg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad du heter....(!)
    Det samma
Svar på tråden Tråddödare igen....