• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:46:45 följande:
    Okej, det här kanske kommer som en chock men... det finns bröst i verkligheten också, inte bara på bild.
    ASG
  • Scratchy

Men eftersom nu intresset verkar så stort, kan du inte bara beskriva dina boobs?

• Polly S

du kanske blev stalkad i simhallen idag? såg du några skumma typer som kan varit Scratchy?

Velour skrev 2009-11-15 22:46:07 följande:
    Ja, det undrar jag med
  • Polly S

ehm... det här kan bli intressant. (jag har svårt att komma på hur man gör det alls)

Scratchy skrev 2009-11-15 22:47:38 följande:
    Men eftersom nu intresset verkar så stort, kan du inte bara beskriva dina boobs?
  • Velour

Bara snälla pojkar får denna ära.

Jag har inte sett dem... än...
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-15 22:46:58 följande:
    fan, vad smart!
    Tack... jag är ett manipulativt as... jag vet, och när jag väl har pengar ska jag börja gå i terapi för det...
  • Velour

Hmm..jag tror nog att du får skapa din egen bild

Scratchy skrev 2009-11-15 22:47:38 följande:
  • Polly S

intressant att tråden gick från semantik till "visa (njae, beskriv) pattarna" på relativt kort tid...

• Velour

Ja, jag tyckte att det var en tolvåring som simmade i närheten av mig var jag än befann mig

Polly S skrev 2009-11-15 22:47:43 följande:
    du kanske blev stalkad i simhallen idag? såg du några skumma typer som kan varit Scratchy?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:46:45 följande:
    Okej, det här kanske kommer som en chock men... det finns bröst i verkligheten också, inte bara på bild.
    Ha ha ha...
Svar på tråden Tråddödare igen....