• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Nu vet jag! Du heter Joel!

Scratchy skrev 2009-11-16 21:39:59 följande:
    Okej, som svar till det ni skrev när jag var borta:Alla namn ni gissat på är fel.Mitt namn är inte in kombination av gult och vitt, snarare bara gult... möjligtvis lite grönt skimmer i början.Sedek! Hur vet du vad jag heter? Har jag outat mig eller har du hört det från en skvallerbytta?Jag fattade inte vad du menade Velour. Kommer du att få en dejt med mig även om du inte gissar mitt namn? Hmmm, låter intressant...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 21:42:21 följande:
    Inte meninge att du ska förstå vad jag menar heller Men hur ska vi veta vilka bostäver som är gula? Alla har ju så olika färger på sina bokstäver! Men OK, gult namn från söder som har funnits i Sverige i 500 år. Var det så?
    Haha... intressant att du pratar utan att någon förstår. Intressant liv.

Nej, du vet inte vilka bokstäver som har vilken färg, och det är det som gör det så roligt.

Namnet har nog funnits i Sverige i den svenska versionen i typ kanske... hmmm, den älsta jag vet är typ 55. Men det kanske har funnits längre. I Danmark vet jag att det funnits längre i denna formen. Min farfar och morfar har som sagt en äldre form, och när de var unga fanns inte mitt namn i Sverige... vad jag vet...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:48:32 följande:
    Outade du inte dig själv nu?
    Avledande manöver!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-16 21:50:23 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:48:32 följande: Avledande manöver!
    Du svarade inte på Fredrik?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:50:49 följande:
    Du svarade inte på Fredrik?
    Fel!
Svar på tråden Tråddödare igen....