• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka

Hej på er!!! Jag har varit inne och tjuvkikat någon gång men annars har jag haft lite fullt upp.... Kul att jag varit saknad!!

• Midka

Isnogood har bytit bild igen... Röd.. fin.. (Ganska söt faktiskt)

• Sedek

Hej

Har skummat igenom all viktigt information sedan sist.

Nej - ingen dejt ännu.

Nej - Jag tänker inte hinta om mitt namn

HAHAHA - till alla roliga filmer Askul, har gjort några och skickat runt på jobbet idag. Mycket uppskattat

Angående namngissandet på Scratchy:
    Jag råkar ju veta vad karln heter så jag kan inte gissa, men ni är långt från sanningen.

• Sedek
    Midka skrev 2009-11-16 20:07:41 följande:
    Hej på er!!! Jag har varit inne och tjuvkikat någon gång men annars har jag haft lite fullt upp.... Kul att jag varit saknad!!
    Hej
  • Midka

Jag gissar på Sixten. Eller tråkiga Kevin.
    Hej Sedek!

• Velour

Varför kan du inte visa dina filmer här också?

Sedek skrev 2009-11-16 20:09:48 följande:
    Hej Har skummat igenom all viktigt information sedan sist.Nej - ingen dejt ännu.Nej - Jag tänker inte hinta om mitt namnHAHAHA - till alla roliga filmer Askul, har gjort några och skickat runt på jobbet idag. Mycket uppskattat Angående namngissandet på Scratchy:Jag råkar ju veta vad karln heter så jag kan inte gissa, men ni är långt från sanningen.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 20:13:41 följande:
    Varför kan du inte visa dina filmer här också?
    Jo det kan jag väl, men det är ju interna skämt på firman som ingen annan fattar kanske. Men visst, håll tillgodo:

Nej, attans..., mitt namn står ju där Vänta ska fixa till den.
  • Velour

Hahah, det vill du allt, va? Men jag lovar dig att det jag har i tankarna i själva verket är så tråkigt och "jaha-aktigt" att du nästan ångrade att du var nyfiken från första början.

Polly S skrev 2009-11-16 20:05:57 följande:
    *hoppas du vinner*
  • Sedek

www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-fb57f2ab120d922e22141113f8ef77fb.html

Här har vi den jag gjorde till min närmsta chef, efter att vi en tid pratat om vissa saker som det nämns om i filmen. På bakgrund av ett visst företags köp av ett annat. Så... Lite internt men Velour ville ju se den så.

Jag har dock tagit bort mitt namn och ändrat en grej till ordet "apparater" där det stod nått annat som jag inte vill outa.

Shit vad hemlighetsfull jag känner mig nu... Så himla farligt är det ju inte egentligen.

Ps. Han skrattade så det hördes i hela kontoret!

Svar på tråden Tråddödare igen....