• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-16 18:59:19 följande:
    Nej, jag heter inte Karin och inte Birgitta. Jag gissar på att Scratchy heter Tobiazh eller Fredderrikh. Är det gula namn?
    Tobiazh är svart fast med zh-kombinationen som gular upp det lite i slutet, så det var en bra twist.

Fredderrikh är ungefär samma färg som Fiona M har på sin avatar, fast med en extra orange färgklick med kh-kombinationen i slutet.

Konstigt att ni lyckas undvika de gula namnen. De flesta namn brukar gå åt det gula eftersom så många bokstäver är gula.
  • Velour

Haha, nog så. Jag vet två personer som ALLTID, utan något jädra undantag, deltar i varandras trådar och backar upp varann mot de som anser annorlunda. De är schyssta personer, men det bara går inte att läsa den enas tråd utan att den andre dyker upp och vice versa.

Scratchy skrev 2009-11-16 19:00:27 följande:
    Eller så var det någon annan som konsekvent följde efter honom och besyddade honom i tre olika trådar och i praktiken alla inlägg som gick emot honom.
  • Ord blind
    Grizelda skrev 2009-11-16 18:59:19 följande:
    Nej, jag heter inte Karin och inte Birgitta. Jag gissar på att Scratchy heter Tobiazh eller Fredderrikh. Är det gula namn?
    Nej, du heter ju Eva.
  • Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-16 19:02:59 följande:

Gustav
    Nej. Fel färg och det har faktiskt inte en enda bokstav gemensam med mitt riktiga namn. Men ändå så är det lite samma sammanhang fast annan tid och plats.

Jag sa innan att mitt tredje-namn är Daniel, och det är också gult.
  • Velour

Nicklas

Scratchy skrev 2009-11-16 19:07:06 följande:
    Nej. Fel färg och det har faktiskt inte en enda bokstav gemensam med mitt riktiga namn. Men ändå så är det lite samma sammanhang fast annan tid och plats.Jag sa innan att mitt tredje-namn är Daniel, och det är också gult.
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-16 19:07:06 följande:
    Nej. Fel färg och det har faktiskt inte en enda bokstav gemensam med mitt riktiga namn. Men ändå så är det lite samma sammanhang fast annan tid och plats.Jag sa innan att mitt tredje-namn är Daniel, och det är också gult.
    Sverker
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-16 19:05:22 följande:
    Nicklas
    Om du gissade på mig så var det rätt färg, men fel namn. Däremot hade jag en flickvän vars pappa konstant kallade mig för Nicklas. Sen lärde han sig att jag inte hette det. Då började han kalla mig för ett annat namn som jag inte heller heter.
  • Velour

Oj, du skrev att inga bokstäver i "Gustav" finns i ditt namn. Då antar jag att Nicklas är helt fel det också..

Roger!

• Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-16 19:08:43 följande:

Sverker
    Haha... jag ser hur du tänker, och du tänker helt rätt... men namnet blev fel...

Och trots att jag tror att ingen är intresserad så talar jag om att Sverker är vitt. Det kan ju ge någon ledtråd till vilka bokstäver som man kan fokusera på.
Svar på tråden Tråddödare igen....