• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Ja, mycket hemlighetsmakeri.

Men kul film Snacka om utpressning. Jag antar att gubben är din närmsta chef.

Sedek skrev 2009-11-16 20:39:50 följande:
    www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-fb57f2ab1...Här har vi den jag gjorde till min närmsta chef, efter att vi en tid pratat om vissa saker som det nämns om i filmen. På bakgrund av ett visst företags köp av ett annat. Så... Lite internt men Velour ville ju se den så.Jag har dock tagit bort mitt namn och ändrat en grej till ordet "apparater" där det stod nått annat som jag inte vill outa.Shit vad hemlighetsfull jag känner mig nu... Så himla farligt är det ju inte egentligen.Ps. Han skrattade så det hördes i hela kontoret!
  • Polly S

näver.

Velour skrev 2009-11-16 20:39:37 följande:
    Hahah, det vill du allt, va? Men jag lovar dig att det jag har i tankarna i själva verket är så tråkigt och "jaha-aktigt" att du nästan ångrade att du var nyfiken från första början. Polly S skrev 2009-11-16 20:05:57 följande:
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 20:43:54 följande:
    Ja, mycket hemlighetsmakeri. Men kul film Snacka om utpressning. Jag antar att gubben är din närmsta chef.
    Jupp, närmsta chef, och bra humor har han också som tur är Fick genast en film i retur av honom!

Men du har väl inte avslöjat ditt riktiga namn?
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-16 20:53:55 följande:
    näver.
    Vadå näver?

Menar du seriöst att du tror hennes namn är näver?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-16 20:53:55 följande:
    näver.
  • Velour

Vad härligt! Så vill jag ha det när jag får jobb. (vet att mycket hänger på mig själv också)

Nej, jag har inte avslöjat mitt namn. Iaf så vitt jag vet, men eftersom jag ju är så tankspridd så kanske jag har råkat göra det

Sedek skrev 2009-11-16 20:57:45 följande:
    Jupp, närmsta chef, och bra humor har han också som tur är Fick genast en film i retur av honom!Men du har väl inte avslöjat ditt riktiga namn?
  • Velour

"Never" fast uttalat på svenska. Tror jag.

Vadå näver?Menar du seriöst att du tror hennes namn är näver?
Svar på tråden Tråddödare igen....