• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:38:30 följande:
    Sälar finns faktiskt ett par mil söder om Malmö. De har sin koloni på ett populärt strövområde längst ner på Falsterbos udde och det området är förbjudet att beträda när de har "barnafödningssäsong".Monstertruckar var det nog en stor show med i Globen den gångna helgen om jag inte minns fel.Välkommen till min värld av värdelöst vetande.Jag inte bara lusläser, skiten fastnar också!!!
    Här har vi bara bävrar.....o vargar....
  • Polly S

och ingen feber, baklängesgång eller tungmålstal?

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:39:27 följande:
    Fast idag är imorrn Jag fick sprutan igår.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:39:58 följande:
    Mmm typ... Ska se om jag inte kan casha in i någon frågesport i framtiden, Postkodsmiljonären eller Vem vet mest kanske?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-19 22:38:49 följande:
    sätt igång! (jag suger på att hitta på lekar)
    Det är JAG med! Kommer på en bra idé, men inte innehållet
  • Polly S

sälar ser roliga ut, men intresserar mig inte.
    borde kanske föreslagit pingviner istället. se DÄR har vi häftiga djur!

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:38:30 följande:
    Sälar finns faktiskt ett par mil söder om Malmö. De har sin koloni på ett populärt strövområde längst ner på Falsterbos udde och det området är förbjudet att beträda när de har "barnafödningssäsong".
  • Polly S

ja, vore bra att få mer användning för sina talanger än att imponera tråddödargänget!

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:41:22 följande:
    Mmm typ... Ska se om jag inte kan casha in i någon frågesport i framtiden, Postkodsmiljonären eller Vem vet mest kanske?
  • Polly S

haha!

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:42:07 följande:
    Inte värre än vanligt. fnajlha
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:41:48 följande:
    Usch, don't get me started, de hade en stor specialartikel om pingviner i Illustrerad vetenskap för några månader sedan.
    Visste ni att det inte finns pingviner på Nordpolen? Och inga isbjörnar på Sydpolen
Svar på tråden Tråddödare igen....