• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

hörru, du måte ju be dom att testamentera det till dig först, ANNARS är det stöld!

Isnogood skrev 2009-11-19 21:57:01 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 21:55:25 följande: Trodde jag ALLA gjorde..? "tar in min stol o slutar sitta utanför grannens dörr i hopp om att dom faller ihop o dör innan jag ska börja med julbaket"
  • Isnogood
    Ja, jag såg det nu. Men jisses...jag förstår mig inte på henne. Såg att hon hade blivit polisanmäld. Men tror ni att hon talar sanning? Antingen driver hon hårt med oss eller har INGA hästar hemma.På tal om hästar, hur mår din nya häst Isnogood?
    Hon har inga hästar...hon har S v a n ......

Joodå, hon mår bara bra
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:01:17 följande:
    Hon har inga hästar...hon har S v a n ...... Joodå, hon mår bara bra
    Haha, då får man väl säga att hon har inga Svanar hemma. Och då menar vi naturligtvis Svan med stort S
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:00:27 följande:
    hörru, du måte ju be dom att testamentera det till dig först, ANNARS är det stöld!
    Attans....aja..de ser i alla fall oförskämt pigga ut....
  • Velour

Men shit, nu snackar vi ju skit bakom ryggen på nån annan. *känner mig lite elak*

• Polly S

det går väl att åtgärda -bara de skrivit ner att du får mjölet!
    (Sedek kanske kan skrämma ihjäl ngn av dom nästa gång han spanar från träd..?)

Isnogood skrev 2009-11-19 22:02:45 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:00:27 följande: Attans....aja..de ser i alla fall oförskämt pigga ut....
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-11-19 21:32:38 följande:
    Hahah, nej. Jag säljer inget, jag bara gör en undersökning. Så hur mycket fattigare kommer du att bli pga _denna_ Laila?
    Vilken tur att jag inte frågade henne då, jag hade ju framstått som en idiot... Jag fick en gratis CD för 49,50 i frakt, och en gratis, hemlig julklapp, som väl är en gammal skiva de inte lyckats sälja. Sedan kommer jag väl att lyckas glömma avbeställa abonemanget så jag åker på x antal skivor à 149:-- eller något. Heter ni Laila allihop, för annars var det ju verkligen ett sammanträffande! Tror jag ska börja tro på Karma och spöken också, för det är ungefär lika sannolikt som detta!
  • Polly S

det ska man vara!

snälla människor skrämmer mig, för antingen
    a) har de ingen självinsikt,
    b) är det man ser precis det man får hos dom och hur tråkigt blir inte det?
    eller
    c) är de så bra på att dölja det mörka att de förmodligen är HELT störda.

så.

Velour skrev 2009-11-19 22:03:35 följande:
    Men shit, nu snackar vi ju skit bakom ryggen på nån annan. *känner mig lite elak*
Svar på tråden Tråddödare igen....