• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

hmm, jag vill ju men får inte förrän nästa vecka.
    du får tala om hur du mår imorrn!

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:34:24 följande:
    Då har jag blivit vaccinerad mot baconsnuvan och armen värker som - ja jättemycket! Inget kul att hålla på med tvätten då :-/
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:36:15 följande:
    bah! humbug!
    Schy...! Alltid är det nåååågon som går på det....
  • Velour

Men vi kan väl hitta på nån sorts frågelek?

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-19 21:47:21 följande:
    Sätt ut henne på www.hyrahyra.se.
    Bra idé, tack!

Ska länka när annonsen är klar så kan alla ni som är intresserade gå in och boka.

Har seriöst haft en idé om att hyra ut barnen under en helg, med tillbehör och ett par timmars instruktion på fredag eftermiddag för par som funderar på att skaffa barn. Så får de lov att prova på en helg och se hur det är. Om det är något för dem.
    Men jag antar att ansökningsprocessen för att utesluta pedofiler och annat löst patrask skulle bli så omfattande att lönsamheten blir obefintlig.
    Men en tanken på att göra något liknande är nog inte så dum. Kanske om man haft ett större hus 400m2 och uppåt så kunde paren komma och bo hemma hos mig en helg, ta barnen och känna på lite hur det är.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:32:31 följande:
    sälar. och monstertruckar. tror aldrig jag diskuterat någotdera.
    Sälar finns faktiskt ett par mil söder om Malmö. De har sin koloni på ett populärt strövområde längst ner på Falsterbos udde och det området är förbjudet att beträda när de har "barnafödningssäsong".

Monstertruckar var det nog en stor show med i Globen den gångna helgen om jag inte minns fel.

Välkommen till min värld av värdelöst vetande.
    Jag inte bara lusläser, skiten fastnar också!!!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:34:47 följande:
    ja, han får ju fixa grannen först och sen uppvakta dig med mjöl!
    Grattis till nummret

Hm...njae..tror allt han e lite betuttad i min granne....
  • Polly S

sätt igång! (jag suger på att hitta på lekar)

Velour skrev 2009-11-19 22:37:33 följande:
    Men vi kan väl hitta på nån sorts frågelek?
  • Polly S

wow, imponerande!
    Maken lider av ngt liknande, men han har lättare att komma ihåg värdelösa fakta än viktiga sådana.
    är du likadan?

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:38:30 följande:
    Välkommen till min värld av värdelöst vetande. Jag inte bara lusläser, skiten fastnar också!!!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 22:37:40 följande:
    Bra idé, tack!Ska länka när annonsen är klar så kan alla ni som är intresserade gå in och boka.Har seriöst haft en idé om att hyra ut barnen under en helg, med tillbehör och ett par timmars instruktion på fredag eftermiddag för par som funderar på att skaffa barn. Så får de lov att prova på en helg och se hur det är. Om det är något för dem.Men jag antar att ansökningsprocessen för att utesluta pedofiler och annat löst patrask skulle bli så omfattande att lönsamheten blir obefintlig.Men en tanken på att göra något liknande är nog inte så dum. Kanske om man haft ett större hus 400m2 och uppåt så kunde paren komma och bo hemma hos mig en helg, ta barnen och känna på lite hur det är.
Svar på tråden Tråddödare igen....