• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-19 22:04:09 följande:
    det går väl att åtgärda -bara de skrivit ner att du får mjölet!(Sedek kanske kan skrämma ihjäl ngn av dom nästa gång han spanar från träd..?)
    SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART....."nickar"

Attans...hoppas han ser detta när han loggar in....
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-19 22:07:19 följande:
    det ska man vara!snälla människor skrämmer mig, för antingen a) har de ingen självinsikt, b) är det man ser precis det man får hos dom och hur tråkigt blir inte det?ellerc) är de så bra på att dölja det mörka att de förmodligen är HELT störda.så.
    A... check
    B... check
    C... check

Fiona kanske inte vill hänga med mig mer.
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-19 22:05:46 följande:
    Vilken tur att jag inte frågade henne då, jag hade ju framstått som en idiot... Jag fick en gratis CD för 49,50 i frakt, och en gratis, hemlig julklapp, som väl är en gammal skiva de inte lyckats sälja. Sedan kommer jag väl att lyckas glömma avbeställa abonemanget så jag åker på x antal skivor à 149:-- eller något. Heter ni Laila allihop, för annars var det ju verkligen ett sammanträffande! Tror jag ska börja tro på Karma och spöken också, för det är ungefär lika sannolikt som detta!
    Åh nej, stackare..Om jag finns kvar tills dess, kommer jag att påminna dig om att stoppa abonnemanget. Och ställ aldrig, ALDRIG mer upp på sånt som är "gratis" men kostar ändå. Vilka skiterbjudanden.

Men en UNDERSÖKNING kan du alltid ställa upp på, utan att förlora nåt mer än din tid. Visserligen är tid pengar för vissa, men annars är det harmlöst. Försäkra dig om att det bara är en undersökning, för annars kan du anmäla företaget för vilseledande reklam/information eller nåt i den stilen. Jag vet att vissa säljföretag framställler det som att de ska göra en undersökning så att fler ska ställa upp. Sen, när de väl har lyckats lura klienten, är det oftast för sent. Var tydlig och få dem att svara tydligt att det INTE ska handla om försäljning annars kommer du att anmäla. Därmed basta!!
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-19 22:08:41 följande:
    Grattis till numret!
    WOW

Snacka om o va ivrig att springa vidare...

-Jag MISSADE det..!

Tack..!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-19 22:07:19 följande:
    det ska man vara!snälla människor skrämmer mig, för antingen a) har de ingen självinsikt, b) är det man ser precis det man får hos dom och hur tråkigt blir inte det?ellerc) är de så bra på att dölja det mörka att de förmodligen är HELT störda.så.
    Jag är lite av de som ingår i alt. B
  • Polly S

du har massivfailat på 'snäll' till att börja med, så du är godkänd.

Scratchy skrev 2009-11-19 22:10:10 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:07:19 följande: A... check B... check C... check Fiona kanske inte vill hänga med mig mer.
  • Polly S

å andra sidan gillar jag det jag ser i tråden.

Velour skrev 2009-11-19 22:11:11 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:07:19 följande: Jag är lite av de som ingår i alt. B
  • Polly S

du vill verkligen baka?

Isnogood skrev 2009-11-19 22:09:08 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:04:09 följande: SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART....."nickar" Attans...hoppas han ser detta när han loggar in....
Svar på tråden Tråddödare igen....