Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-16 23:45:51 följande:
    Aha!Så missy vill ha en lunchdejt?
    Hahah...var skulle du välja isåfall?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-16 23:52:37 följande:
    Hahahahaha sant så sant. Kamsportare mot en långsam muskelbyggare med lite för mycket underhudsfett som jag så hade nog verkligheten sett ut ungefär sådär
    Nu ska vi inte underskatta oss själva.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-17 00:15:36 följande:
    Haha... jag brukar alltid vissla så när jag slagit ut någon från andra våningen...
    Det ger väl en perfect ending till ett tillfredsställande slagsmål.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-17 01:03:49 följande:
    Är du vaken?
    Ja, NU är jag (halvt) vaken. Ska till skolan och sen till extraknäcket. Undrar hur det kommer gå med mitt förstörda tillstånd (extrem trötthet):(
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-17 22:27:09 följande:
    Hejsan Tillbaka hemma efter en lååååång föreläsningsomgång, sista innan tentan om 3 veckor.Mötte ryska presidenten på vägen hem, blev stoppad 20 minuter på E4 när han och hans ryska hejdukar skulle åka från Arlanda till Stockholm. Bara så ni vet
    Vilken ära!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-17 22:31:57 följande:
    Hysterisk dag idag. Anbudsarbete med massa akuta saker i sista minuten - blä! Fick inte lunch förrän kl 15, då hade jag inte ätit på 20 timmar och började bli lite snurrig. Sedan hade möten resten av eftermiddagen med fruktansvärd huvudvärk (konstigt va?) och så fick jag veta att min roliga resa till Götet blir framskjuten en vecka, så jag hoppas jag ändå kan bo på samma hotell till det låga priset!Till råga på allt fyller sambon år, så det var ju bara till att slå på leendet här hemma. Nu ska jag duscha och sova! Bara så ni vet.Hoppas alla har haft en lite lugnare dag idag!!! *vink*
    Då ska jag nog bara hålla mun och inte klaga på min dag Hoppas du får en bättre dag imorgon!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande:
    just det.huset var förresten en besvikelse.3 miljoner i utgångspris, i STORT renoveringsbehov och inget garage, inte ens parkeringsplats!jaja, det kommer fler och bättre...
    Synd! Vad ville de ha tre miljoner för om det var så dålig standard på den? Bra läge?
Svar på tråden Tråddödare igen....