• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 09:18:20 följande:
    Nej vänta! J hjärtar A vet vi nu vad hon heter (om hon talade sanning), så hon var väl först i tråden att avslöja sig. Sedek och Isnogood vet vad Scratchy heter. Mitt namn har en ledtråd i min pres i form av en blomma.
    Och tvärt om...han vet vad vi heter, vi vet vad han heter, han vet vad jag heter, jag vet vad Sedek heter, sedek vet vad jag heter....alla vet vad jag heter....juh...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 09:18:20 följande:
    Nej vänta! J hjärtar A vet vi nu vad hon heter (om hon talade sanning), så hon var väl först i tråden att avslöja sig. Sedek och Isnogood vet vad Scratchy heter. Mitt namn har en ledtråd i min pres i form av en blomma.
    Jag heter faktiskt Jonna, men kombinationen för- och efternamn är jag hittills ensam om i Sverige, så efternamnet får ni inte veta

Eftersom jag suger på blomnamn googlade jag lite och fick fram följande persiska flicknamn som betyder blomma, är det något av dessa du heter?
    Banafshe (viol)
    Laleh (tulpan)
    Narges (påsklilja)
    Om det nu inte är så enkelt som att du heter Jasmin?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-20 07:39:10 följande:
    Ha! Jag fick dig! Du gick bet på min sarkastiska paradox.Jag minns att du tog den på en gång, och jag tänkte att han kunde den nog. Men det var inte du som lärde mig leken eftersom jag introducerade den i tråden. Rätt ska vara rätt, annars kan inte jag sova och då vet vi alla vad som händer med våra organ...
    Och du gick fällan som du grävde för dig själv. (Ursäkta sammanblandningen av ordspråk.)

Jag lärde dig inte, men du lärde inte mig heller. Och nu säger du att rätt ska vara rätt utan att själv ta tillbaka det du skrev.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 10:26:03 följande:
    Jag heter faktiskt Jonna, men kombinationen för- och efternamn är jag hittills ensam om i Sverige, så efternamnet får ni inte veta Eftersom jag suger på blomnamn googlade jag lite och fick fram följande persiska flicknamn som betyder blomma, är det något av dessa du heter?Banafshe (viol)Laleh (tulpan)Narges (påsklilja)Om det nu inte är så enkelt som att du heter Jasmin?
    Ett av namnen är rätt. Och det är den blomman jag har på min pres
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 10:22:36 följande:
    Och tvärt om...han vet vad vi heter, vi vet vad han heter, han vet vad jag heter, jag vet vad Sedek heter, sedek vet vad jag heter....alla vet vad jag heter....juh...
    Hahah, värsta triangeldramat här ju
  • Scratchy
    Ett av namnen är rätt. Och det är den blomman jag har på min pres
    Maskros?

*kollar pres*

Ahhh, Orkidé... fint namn...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 15:30:16 följande:
    Maskros?*kollar pres*Ahhh, Orkidé... fint namn...
    Hahha, du är rolig du
Svar på tråden Tråddödare igen....