• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-20 18:55:14 följande:
    Surt...Så du började med kampsport och slog ner de som retade dig efter träningen istället
    Inte bara dem... muuuuuuahahahaha...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-20 18:39:26 följande:
    Nej det blev det inte Du o han då, träffat på honom senare i livet?
    Nej, nej..jag kommer inte ihåg när jag såg honom sist. Måste ha varit i slutet på 80-talet eller början på 90-talet. Och även om han skulle vara granne med mig idag, skulle jag inte känna igen honom.

Har du träffat på din första kärlek fler gånger än 10 år senare från då du blev kär i henne?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 18:56:24 följande:
    Inte bara dem... muuuuuuahahahaha...
    Funderar på om jag ska springa och gömma mig, översätta en indisk film eller lägga barnen....

.... börjar med att lägga barnen så återkommer jag och så får vi se
  • Velour

Just det, min andra kärlek hette också Fredrik och i honom var jag kär i tre år. Vissa perioder märkte jag på honom att han kände detsamma, men han vågade nästan aldrig ta steget. De gånger han faktiskt tänkte ta ett steg, flydde jag iväg då jag var så otroligt blyg. Så det blev aldrig nåt mellan oss heller. Grejen var att han var bland de populäraste killarna i hela skolan och han "avverkade" tjej efter tjej, men mig var han lite blyg inför. Eftersom jag var så himla blyg

Träffade på honom på klassåterträffen för fyra år sedan och det var rätt intressant att se honom efter så lång tid. Men inga känslor uppkom.

Fast en rolig grej är att jag fortfarande, periodvis, drömmer om honom på nätterna. Och i mina drömmar uppfylls de saker jag önskade när jag var förälskad i honom under barndomen

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 18:57:09 följande:
    Nej, nej..jag kommer inte ihåg när jag såg honom sist. Måste ha varit i slutet på 80-talet eller början på 90-talet. Och även om han skulle vara granne med mig idag, skulle jag inte känna igen honom. Har du träffat på din första kärlek fler gånger än 10 år senare från då du blev kär i henne?
    Nej inte hon, har ingen aning vad hon gör faktiskt. Antar att hon är kvar i hembygden vilket är långt härifrån och jag skulle heller inte känna igen henne.

Grundskolan var en rätt så rolig tid faktiskt, i alla fall för mig. Tänker ofta på den och myser lite. Man var så knäpp ibland..

*funderar på om knäppheten någonsin gått över...*

*funderar även på om Scratchy ska ta tillfället i akt och säga nått om det*

*visslar en osammanhängande melodi och ser glad ut *

*funderar på att sluta upp att skriva ut mina tankar, man framstår ju som knäpp*
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-20 19:03:55 följande:
    Just det, min andra kärlek hette också Fredrik och i honom var jag kär i tre år. Vissa perioder märkte jag på honom att han kände detsamma, men han vågade nästan aldrig ta steget. De gånger han faktiskt tänkte ta ett steg, flydde jag iväg då jag var så otroligt blyg. Så det blev aldrig nåt mellan oss heller. Grejen var att han var bland de populäraste killarna i hela skolan och han "avverkade" tjej efter tjej, men mig var han lite blyg inför. Eftersom jag var så himla blyg Träffade på honom på klassåterträffen för fyra år sedan och det var rätt intressant att se honom efter så lång tid. Men inga känslor uppkom. Fast en rolig grej är att jag fortfarande, periodvis, drömmer om honom på nätterna. Och i mina drömmar uppfylls de saker jag önskade när jag var förälskad i honom under barndomen
    Vad fint

återkommer efter barnaläggande
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 19:06:57 följande:
    **funderar på att sluta upp att skriva ut mina tankar, man framstår ju som knäpp*
    För sent....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-20 19:00:03 följande:

från "min värld" också
    HAHA! Festligt!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-20 19:06:57 följande:
    Nej inte hon, har ingen aning vad hon gör faktiskt. Antar att hon är kvar i hembygden vilket är långt härifrån och jag skulle heller inte känna igen henne.Grundskolan var en rätt så rolig tid faktiskt, i alla fall för mig. Tänker ofta på den och myser lite. Man var så knäpp ibland.. *funderar på om knäppheten någonsin gått över...**funderar även på om Scratchy ska ta tillfället i akt och säga nått om det**visslar en osammanhängande melodi och ser glad ut **funderar på att sluta upp att skriva ut mina tankar, man framstår ju som knäpp*
    Nostalgi är en känsla som ger liv i mig. Jag älskar att blicka tillbaka till vissa tider i mitt liv. Känns så härligt.
Svar på tråden Tråddödare igen....