Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-18 00:26:54 följande:
    Här kommer min profetia av Sedek och Velours lunchmöte imorgon. Så vet de vad de har att vänta sig:www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-1b914eb20...
    Den här gången tårades ögonen så maskaran rann i ögonen och sved! Vilket jä**a sätt att välkomna

MER!! Du är en naturbegåvning!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 00:29:14 följande:
    Nej, inte av detta gänget. Det var en som kallade sig för Harlow som låg bakom allt.(Det var det inte alls, men jag misstänker att hon läser i vår tråd utan att skriva så jag försöker provocera henne att ge sig till känna...)
    Ah....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 00:31:00 följande:
    Ja, det kan man ju undra...
    Meh, du kan väl åtminstone vara schysst mot _henne_ när du svarar
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 01:06:53 följande:
    Tack! Jag ska texta en film om min tacksamhet när jag får tid.På tal om tid skulle jag ju ha pluggat ikväll. Får texta en film om det också...
    Hahahah! Ja, det väl lätt hänt att man fastnar vid annat, men du är ju du och du klarar väl dig galant
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 01:07:34 följande:
    Men du har inte textat något på länge! Jag saknar dina filmer!
    Äh, jag har tappat stinget..Men vi får väl se om jag råkat skapa något roligt igen.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 01:16:36 följande:
    Sedek begick ett stort misstag när han gick och la sig... han blev försvarslös, men jag antar att han tar sin revanch imorgon.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-e4cf4a6ea...
    Den där har jag velat texta många gånger nu, men hittade inte på något tillräckligt roligt. Men din knäckte
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 01:25:44 följande:
    Hahaha... den var värd att vänta på!Helt underbart hur du får ihop vissa ord så att det verkligen passar i texten. Lät verkligen som att han (jag) sa Playstation.
Svar på tråden Tråddödare igen....