Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-18 00:02:22 följande:
    Med överhängande risk att bli avstängd:www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-e97331961...
    Jag började skratta redan i början av filmen, innan någon ens hade sagt något. Visste att det skulle bli något sjukt. Så himla bra!!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 00:03:21 följande:
    Det är bara i morgon, är klar på sjukan vid 14-15 tiden skulle jag tro. Var finns du att beskådas då?
    OK, så du åker efter kl.15. Jag finns i ett område nära dig Väldigt, väldigt nära till och med. Å andra sidan ligger det mesta av Linköping nära sjukhuset

Det skulle ha varit kul med en fika, men men...
  • Velour

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:04:23 följande:

Ja de kan man säga... De var jag som startade den 1;a tråden
    Nämen, hahah! Vad synd att jag inte var med från början. Det här gänget är rätt tight har jag märkt
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 00:10:23 följande:
    Grattis till mig själv för 2992... god natt
    Grattis till numret! Känner att det snart är dags för mig att få ett nummer.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 00:10:26 följande:
    Äh, är det den där Scratchy nu igen... Han var ju för liten sa du!?Känn ingen press men om du inte visar dig så slutar jag göra filmer. Är det så du vill ha det så visst, varsågod.
    Ja, vad ska man säga...Han är ju ett lammkött

Vi kan väl säga såhär, om du gör fler roliga filmer så kanske jag poppar upp (någon gång)
  • Velour

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:10:29 följande:

Ja, menjag blev typ utfryst... *buhuuu*
    Av det här gänget? I din egen tråd? Vad elakt! Men nu kan du ge igen lite här. Terrorisera tråden med så många inlägg du kan. Och gör några indiska filmer while you're at it
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-18 00:16:11 följande:
    Men jag är dig intellektuellt överlägsen så du kommer att uppleva mig som mer mogen. Dock är jag ung och viril i kroppen (som en tjugoåring enligt ett ytterst tillförlitligt test på internet)...
    Hahah, jag väntade mig ett sådant typiskt svar ...Så, överlägsen..nä..men ytterst rolig är du
  • Velour

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:17:53 följande:

Ja de var verkligen elakt... dom kan verka snälla till en början.. men när du minst anar de...
    Tack för varningen.
  • Velour

Miss Niles skrev 2009-11-18 00:19:37 följande:

Natti natti alla! Ses kanske imorgon
    Godnatt på dig!
Svar på tråden Tråddödare igen....