Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Men mannen, nu måste jag faktiskt göra taggish för att slaggish. Men vi kanske ses imorgon kväll efter att jag har varit ute och kulturberikat stan lite.

Godnatt!

• Velour

Förresten, "tagga" betyder dra(tror jag) och "slagga" betyder sova. Jag satte bara ett -ish för att slanga till det ännu mer.

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-18 08:09:20 följande:
    Grrrrr.....Vänta bara,And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to make films about me and destroy my reputation. And you will know my name is the Sedek when I lay my vengeance upon thee...Grrrrr.....
    I challenge thee!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-18 11:30:54 följande:
    Hm...ok, jag brukar inte...så ofta.. kommentera hur folk skriver o i vilken följd...-Men, vissa meningar blir faktiskt, för mig, smått omöjliga att förstå sig på...Denna tråd har jag inte varit inne i (vad jag kan minnas...) men varje gång jag ser överskriften så börjar jag fundera hur människan tänkte när h¤n skrev den...:Hur kan så man rösta rött? Kan någon vara snäll o förklara...? Jag har 3 bra ursäkter till att jag inte förstår..:1) jag är jag...2) jag bor på landet...3) jag är jag OCH bor på landet...
    Jag fastnar också på den rubriken ibland och blir helt snurrig Så, du kan vara lugn. Inte DIG det är fel på. (inte mig heller)
  • Velour

Radiotjänsts (vilket jag förmodar) tackfilm. Man kan själv välja vem som ska vara deras hjälte. Kolla in min hjälte!

www.tackfilm.se/

• Velour
    Velour skrev 2009-11-18 11:49:41 följande:
    Radiotjänsts (vilket jag förmodar) tackfilm. Man kan själv välja vem som ska vara deras hjälte. Kolla in min hjälte!www.tackfilm.se/
    Oj, det var Radiotjänst, hade bara inte fortsatt titta efter att filmen tog slut
  • Velour

På tal om indiska filmer. Satt i bilen och körde till stan en gång. Såg två mörka män som stod på trottoaren och pratade lite, men hörde inget då jag satt i bilen. Försökte gissa om de var indier eller pakistanier. Beviset kom när de började skaka på huvudet på det speciella sätt som är typiskt för indier när de pratar.

(fast pakistanier kanske också skakar på huvudet när de pratar)

Svar på tråden Tråddödare igen....