• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 22:53:17 följande:
    Ok, återkommer i morgon med en ETC (estimate to completion) 24/12-2009.Grattis i efterskott
    Tack
  • Velour

OK, ser att ni här planerar vad för gott att äta och dricka att ta med. Har ni tänkt dricka alkohol? Betyder det att ni har tänkt övernatta i Isnogoods stad?

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-22 22:57:51 följande:
    OK, ser att ni här planerar vad för gott att äta och dricka att ta med. Har ni tänkt dricka alkohol? Betyder det att ni har tänkt övernatta i Isnogoods stad?
    Tror inte vi har tänkt så långt...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-22 23:07:48 följande:
    Tror inte vi har tänkt så långt...
    Then let's! Om alkohol ska vara med i bilden, så får vi väl tänka på hur vi ska göra med körning/övernattning och allt sånt. Tror heller inte att Isnogood vill ha tråddödargänget övernattande hos sig, så bäst att tänka på detta noggrannare.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 23:10:43 följande:
    Then let's! Om alkohol ska vara med i bilden, så får vi väl tänka på hur vi ska göra med körning/övernattning och allt sånt. Tror heller inte att Isnogood vill ha tråddödargänget övernattande hos sig, så bäst att tänka på detta noggrannare.
    Sonen har en säng...
    Dottern har en säng...
    Jag har stor säng...
    EN soffa...
    Husvagn någon..?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:14:52 följande:
    Sonen har en säng...Dottern har en säng...Jag har stor säng...EN soffa...Husvagn någon..?
    Sovsäckar i vardagsrummet! Sen har vi stallet också Fast där tänker inte jag sova!
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 23:18:34 följande:
    Sovsäckar i vardagsrummet! Sen har vi stallet också Fast där tänker inte jag sova!
    PYAMASPARTY..?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:19:57 följande:
    PYAMASPARTY..?
    Nej, jag menar för de som inte får plats i någon av sängarna eller soffan

Men pyamasparty låter inte helt fel det heller!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-22 23:19:57 följande:
    PYAMASPARTY..?
    Nu fick jag bilder i huvudet...

Vi kan ju tälta annars
Svar på tråden Tråddödare igen....