Tråddödare igen....
Snö, snöigare. snöigast.....
Tycker OM snö..det gör jag...men då vill jag att snön skall falla fint från himlen, INTE från sida till sida...
Snö, snöigare. snöigast.....
Tycker OM snö..det gör jag...men då vill jag att snön skall falla fint från himlen, INTE från sida till sida...
Ord blind skrev 2009-11-05 18:03:04 följande:
IIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEENNNNN fara...vi är inne på tråd nummer 2 nu...
Det har förstås gått liiiiite trögt bitvis, men rätt som det är så får den fart o blir levande igen
Intressen..?
Sysselsättning..?
Familj..?
Bostad..?
Husdjur..?
Ålder..? (behöver inte nämna exakta...om du inte vill..)
Någonstans i Sverige..?
"Inte dett DUGG nyfiken av mig"
"visslar oskyldigt"
"Tycker redan om dig"
Isnogood o Braatthamed
Ah, jag...harkel..
Är 33 år, 2 barn, en son på 8 som bor hos mig varannan vecka o en dotter på 14 som bor hos mig på heltid, de har inte samma pappa...
Vi bor på landet på egen liten gård tillsammans med 3 hästar (fom nästa helg så är det 4 hästar), 6 katter o en getabock, har även vi en hel drös med spindlar i varierande storlek, huggorm, snok, kopparorm, möss, råttor, igelkottar o miljontals småkryp av varierande arter.
Jobbar heltid på fabrik, skild sedan 2 år tillbaka, hade ett förhållande till i somras som var en total kattastrof....lever nu ensam....om man nu kan vara ensam med alla barn o djur....