Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Joo då.."fri som en fågel"
    kan väl erkänna att tanken på killar fladdrar förbi mina ögnon lite då o då....

Bor mellan Norrköping, Nyköping, Örebro o Eskilstuna

Jobbar på Kronfågel, i produktionen....Tillhör "gyron" dvs att jag arbetar med att frysa in o packetera produkter.
    Kan titulera mig som maskinskötare

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:29:28 följande:
    Ok, då var det så att Johannes var "den Jesus älskade" så då var din tal-tydning rätt så godkänd Angående kalsongbyte, NEJ du har inget med det att göra.. Men nu har hon bytt bild igen, och jag har bytt kallingar efter duschen på gymmet såå, är det då fröken Isnogood som bestämmer mina kalsongbyten *funderar på hur allt hänger ihop*
    Attans... "måste se till att jag verkligen byter bild varje dag"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:33:24 följande:
    Klipper ut en rad som jag tar åt mig på Hej tråden förresten
    Ah..men jag tyckte att det lät så genomskinligt liksom att skriva:

Bilden på Sedek fladdrar förbi mina ögon...
    Sedek skrev 2009-11-05 21:34:03 följande:
    Tack gör gärna det, eller, kanske din bild byts ut varje gång jag tränar och duschar
    Inte undra på att jag inte minns varje gång jag bytt bild...
    Velour skrev 2009-11-05 21:38:41 följande:
    Men oj! Är det DU som är Mrs.Muscle Niceigt!Jaha, så du bor.....någonstans nära Linköping? heheh..Och jobbar på Kronfågel! Vad får ni för förmåner där då?
    Näe...Inte Linköping... men i södermanlands skogar

Förmåner....hm.... Kyckling...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-05 21:43:05 följande:
    Och Mr.Muscle är ju alldeles i närheten också! Säg, Isnogood, har du "paxat" Mr.Muscle?
    Nej då... jag tror han paxar sig själv....

Åt den han vill alltså...en fri man med en fri vilja...
    (o en otroligt snygg man måste jag säga...)
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:54:45 följande:
    Fast...., jag stod o väntade på att få skjuts av dig idag... Fick åka taxi till flygplatsen, tack för det
    "Klappar om o fladdrar oskyldigt o förföriskt med mina något slitna ögonfransar"

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 22:01:35 följande:
    Och som vanligt så fungerar det Men om det snöar i morgon då...
    Ta med tältet för säkerhets skull...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 22:13:05 följande:
    Haha Det ska jag göra, sover du över med mig i tältet om vi blir insnöade
    Allt för dig vet du....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-05 22:16:35 följande:
    Vi ses väl imorgon här Isnogood? Jag får väl notera en påminnelse för mig själv
    "imorgon är idag"

Kollar bara in en liten stund, snart åker dottern till sin pappa och hon o sonen kommer inte förren på söndag em...så i kväll ska jag umgås med pälsbollarna i stallet, tända hm...hur många är det...ah(!) 34st värmeljus i vardagsrummet, elda i vedspisen o mysa i soffan med en drink eller 2....eller flera....gå o lägga mig tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt o hålla tummarna för att tatueraren mår så pass bra så han orkar tatuera mig i helgen..."hoppas"

Annars: Trevlig helg
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-06 00:56:01 följande:
    För det femte:Ord blind, jag tycker du är så himla trevlig. Kul att du äntligen är tillbaka!*förväntar mig svartsjuk kommentar från Isnogood*
    Vah...eh..ok...hm..."försöker komma på något"....

Ah(!):
    "harkel"
    Meh..!
    Trodde jag var den ENDA tråddödaren i dina ögon...det är ju bara MIG du ska sakna...

"går gråtandes snyftandes o drar täcket över huvudet"
Svar på tråden Tråddödare igen....