Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-11-08 21:32:31 följande:
    hmm, är det inte hästar du väntar på så är det tatueringar! men kul att du snart får hem din islandsfröken iaf!
    Jaa...varför nöja sig med EN utgift..

Mm..måste ju hålla mig sysselsatt

Snaaaaaaaaaaart är det lördag igen då kommer jag vara på Norrköpings flygplats sjukt nervös innan hästen e på plats i transporten o vi påbörjar resan hemåt igen...sedan väntar 2 veckors semester
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-08 21:46:27 följande:
    är Nkpgs flygplats så stor?var bor du förresten?
    EH...jag ska INTE ha semester på flygplatsen....
    Men jag har fått semester från mitt jobb så jag kan vara hemma o ta hand om nykomlingen
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-09 17:59:46 följande:
    njae, jag tänkte mest att de tar emot djurtransporter, fick för mig att Nkpg var mindre, för mindre plan dessutom. (ett plan fullt md islandshästar kan inte vara sååå litet?) mysigt att få acklimatisera sig i lugn och ro!
    Aha
    Trodde du undrade om jag skulle semestra där....

Hm...vet inte riktigt hur stor den är...vet att dom byggde stall där för några år sedan just för att kunna ta emot hästarna från Island.
    -Jag bor 5 mil från Norrköping så det är ju inte så fasligt långt... snarare alldeles förträffligt perfekt avstånd.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-09 18:28:31 följande:
    Jag trodde att du var upplänning... du verkar ju normalare för varje dag... förutom att du åker på semester till Norrköping då...
    Ha...Jag VAR upplänning...sedan flydde jag från STHLM o bosatte mig i södermanlands skogar...
    -Då blev jag sörmlänning...
    Sen så åker jag inte till Norrköping på semester...."bah"...jag har juh semester sen...
    Så kan jag sitta här hemma på gården o filosoferapå en sten i hagen medan hästarna lufsar runt o letar något ätbart i leran...."suck"
  • Isnogood

Livet är det som händer medan du gör upp andra planer.

Källa: John Lennon

Jag tror att han har rätt....

• Isnogood

På fredag är jag inbokad hos en annan tatuerare

Blir då inte den draken som var bestämt från början då den finns hemma hos den andra tatueraren...tyvär...

Men i alla fall...jag ska äntligen tatuera mig...fast...med lagen om allts djävlighet så kan man väl ge sig på att denna tatuerare blir sjuk...o sedan så är det fredagen den 13onde...tur man inte e vidskeplig.....

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-09 19:49:58 följande:
    gah, varför curlar man sina barn när de går på gymnasiet?

Jaa du...bra fråga, men å andra sidan så finns det väl folk som gör det med sina barn även efter att de blivit vuxna o flyttat hemifrån...
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-09 21:41:27 följande:
    Det är inte alltid dåligt att vara en nörd Och vad gör Sedek hemma hos dig?!
    He he he..han är inte hos mig...fniss.. han är på hotell....

"sug på den ni"

Säger god natt nu.....
Svar på tråden Tråddödare igen....