Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Bra egenskap: Envis...nyfiken...
    Dålig egenskap: Envis...nyfiken...

• Isnogood

Fy faan vilken pers....onsdag i dag....o först NU så har jag fått tag på en hästtransport..."megaphu"

Allt tack vare en alldeles underbar kille på mitt jobb som hjälpte mig genom att prata med sin granne

En STOR sten lyftes från mitt bröst...både jag o min mamma har letat o letat... kollat uthyrningsställen, bensinstationer, företag, privatpersoner o en del till... med flera mils avstånd...o antingen så har de varit uppbokade, varit körförbud, lånas en ut, inga vinterdäck på (jag har d på min bil...) osv osv osv.....

Men nu så är det äntligen fixat....så nu ska jag lugna mig lite, andas ut o fixa resten som ska fixas innan vi åker

Kramar till er alla

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-11 20:45:51 följande:
    skönt att det ordnade sig!bara 3 dagar kvar då?
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Nu är det verkligen nervöst o spänt....

Många regler angående hemtransporten...dels så MÅSTE det finnas sågspån o hö i transporten (annars så får man inte lasta på hästen o ta med den hem...)
    Sedan så får man inte ha i någon mellanvägg eller bommar...för hästen måste stå löst.
    -De är inte vana vid att fraktas uppbundna som de flesta svenska hästar är...

Kommer vara såååå attans nervös på lördag innan vi är hemma igen o hon står i boxen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:23:26 följande:
    Har upptäckt att det är dumt att hänga för mycket på fl när man skriver uppsats, för man får sånna problem med stavningen av att läsa här. Inte i denna tråden naturligtvis, men i de andra.
    Meh, föööööööörlåååååååååååååååååååååååååååååååååååt dåh.....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:28:07 följande:
    Oh, jag fick båda mina föräldrars födelseår... Grattis till mig själv!Och den som tar #1983 kommer att få mjältbrand! (Om det inte är jag själv vill säga...)
    "klappar lille pojken på huvudet"
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 21:30:26 följande:
    Vi brukar aldrig träffas i andra trådar...Så, ta tillbaka din ursäkt omedelbart! (... annars blir det mjältbrand...)
    För att vara SÅ ung så verkar du ha väääääldigt dåligt minne.....
    -Eller så har du helt enkelt förträngt det......

Sedan så tänkte jag mest på din "blinkgubbe" när du nämnde denna tråd...o med tanke på att jag..hm...skrev fel/hoppade över/ fick med fel bokstäver i en mening i inlägget innan...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-11 22:02:17 följande:
    Nä, jag ville mest inte påminna dig om den tråden eftersom du kunde få dåligt samvete för att du inte hållit det du lovade i samma tråd... och jag vill ju inte att du ska ha dåligt samvete baby...
    Meeeeeeh...vad då inte hållit vad jag loooovat...satte vi något "bäst före" datum eller..?
  • Isnogood
    Ja... *stamp stamp stamp*
    O....DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR var mitt födelseår......
Svar på tråden Tråddödare igen....